Poster: BizarBARHey,Dit soort muziek ik zou eens proberen te zoeken op de naam van de artiesten die op de hoes staan.Namen die veel voorkomen zijn sidney samson, switch, sebatian leger, thomas anderson, tiefscharz, trentemoller, solid groove, sebastian ingrosso, steve angelo, en nog veel en veel meer maar dan zou ik even mijn cd map erbij moeten pakken.Deze mensen maken naar mijn mening lekkere plaatjes.
Okejj.. thnx
Poster: kev0
eey..
na, ik heb dus dit album Eclectic Beatz. En ik vind het erg lekker mixen.. maar ik kan niet meer van dit soort muziek vinden Kwa Techno.. ik heb al veel gezocht..
kan iemand mij misschien wat songs (techno) geven ?
of een site waar playlisten ofzo op staan..
Thnx alvast
Poster: Day-One
Je kan ook een variant van alles hebben Bv breakbeats
Beknopte uitleg.....Alle dancevarianten waarin gebruik wordt gemaakt van breakbeats: gesamplede funky drums die 'ge-loopt' of aan elkaar gemixt wordt. De breakbeat is de ritmische basis van verschillende populaire stijlen als hiphop, drum’n’bass en electro maar breakbeat als genreaanduiding wordt gebruikt voor de oorspronkelijke, op funk gebaseerde dansmuziek en rechtstreeks afgeleide substromingen als big beat, chemical beats, nu skool breakz en broken beats. Voorbeelden: Fat Boy Slim, Freestylers, Propellorheads, Junkie XL, Rennie, Adam Freeland, Masters At Work, Eboman, Chemical BrothersOke oke, ty
Alleen vind het moeilijk om altijd goede nummers te vinden, bijvoorbeeld op het i-net
Tjek.(dit is geen reclame maar waar kevo event. terecht kan)
http://nuskoolbreaks.trackitdown.net/search.php?searchType=keyword&searchValue=backdraft&searchWhat=track
http://www.karmadownload.com/
Poster: kev0Thnx top !
ik hoop dat je er wat aan hebt
Poster: kev0Jep heb wel al meerdere van die site's maar bij deze zit veel breakbeat dus is wel handig
Poster: ASDStyleMoet je effe naar juno.co.uk gaan en het daar zoeken.Dan krijg je een volledige tracklist van alle nummers.
Staat indd ook erg veel
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.