Poster: dj_loserhoe kan dat een versterker van 2 keer 100 watt
boxen van 350 watt kunnen hebben?
Poster: remixer
ik snap niet wat hij eigelijk bedoeldmaar een versterker "ziet" geen wattage van de boxen alleen maar de weerstand (ohm)
Poster: djliberty
je moet toch geen ohm's hebben lijkt me
Poster: remixereen versterker "ziet" geen wattage van de boxen alleen maar de weerstand (ohm)
Poster: DJ_InspirationDat is de grootste onzin die ik ooit heb gelezen.Het antwoord staat er al.
sorry, dacht dat enkel de watt's alleen belangrijk waren. Blijkbaar niet dus. Mare da leer'k volgend jaar wel
je moet toch geen ohm's hebben lijkt me 100 waat met boxen van 350 watt boxen werken wle maar hebben geen vol vermogen, leuke daaraan is dat jeje boxen nie kunt opblaze:p
Poster: remixerde mogelijkheid bestaat wel hoor, maar ligt er ook aan hoeveel bas je gebruikt als je er b.v. een eq er tussen hebt dan kun je boxen al makkelijker opblazen hoor, want meestal zijn als eerste de woofers kapotdus als je draaid en je hoord al een beetje vervorming in de muziek zet dan de versterker in ieder geval wat zachter en dan ga ik er vanuit dat je met 0 DB op je mixer draaid
ja?? Maar met een versterker van 100 watt boxen van 350 watt opblazen lijkt me moeilijk, of is dat maar het bedrog door die getallen? (Ken niks van boxen:p)
Poster: Day-One
en een crossover tussen dan?!
Poster: remixer
ik had het ook over 1 versterker en 2 boxenwant als je een crossover gebruikt dan heb je dus ook een aparte versterker(s) voor je sub, dus dan wordt opblazen al iets moeilijker (of je moet de subjes ZO hard zetten)
maar dan kun je de volume wel beter regelen
Poster: greupdat is helemaal niet waar. je kunt ook een crossover hebben i.c.m 1 versterker.. Dan zul je alleen wel mono moeten draaien.
ja ik bedoelde ook stereo hoor want wie draaid er nog mono tegenwoordig dan?
Poster: remixerja ik bedoelde ook stereo hoor want wie draaid er nog mono tegenwoordig dan?
mensen met 1 versterker i.c.m crossover!!!! ( zoals ik al had getyped)Jij zei,
want als je een crossover gebruikt dan heb je dus ook een aparte versterker(s) voor je sub, dus dan wordt opblazen al iets moeilijker (of je moet de subjes ZO hard zetten)
maar dan kun je de volume wel beter regelen
Maar dat klopt dus niet, want je kunt ook je tops en subs gewoon op 1 versterker laten draaien i.c.m crossover.