Poster: Djillusion
T?s niet zo dat ik een echte BreakBeat Dj ben... Maar ik mag deze style heel graag draaien....... Egt gewoon heerlijk... maar in mijn omgeving kan ik de mensen niet egt op de vloer krijgen met dit soort muziek... In ons dorp willen ze alleen maar 60's parties...
Maarjah breakbeat is wel vet, en een toffe stijl.
Poster: Gyzoo
ik draai drum n bass, telt dat ook? :P
nouja, ik draai af en toe ook wel n beetje breakbeat. t is wel relexte muziek voor gewoon in de woonkamer vind ik. k mag dr wel graag naar luisteren iig
Poster: Twello
ik heb wel wat remixes van Junkie XL maar meer niet... ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoordik ben niet zo van die muziek stylen...
Poster: MaxvEck
de doctor pressure remix van stanton warriors is dat breakbeat ?
Poster: Lead
Day-One : ik heb erg het idee dat je je postings aantal probeert op te krikken door telkens op jezelf te replyen in plaats dat je je voorgaande bericht wijzigt met de EDIT knop. Dubbele postings worden gezien als spammen en zullen verwijderd worden.
Ik hou zelf van heel veel muziek om te luisteren... draaien van breakbeat is leuk, je kunt echt te keer gaan, maar het is moeilijk om mensen ermee op de dansvloer te krijgen.
Poster: MaxvEckik heb het net effe geprobeerd, is inderdaad wel leuk om te draaien ja :Dik draaide :audio bullys : do it for lovethe freestylers : get a lifedaniel bedingfield : gotta get tru thismylo - doctor pressure stanton warriors remix
the freestylers : get a life is zeker een goed nummerdaniel bedingfield : gotta get tru this is leuk maar stamt af van 2step (uk-garage)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.