Poster: Decom
ja dollars ja... dat maakt 577,59 euro p/stuk ... goede deal dacht ik
adaptertje ?
Poster: LauW
Vergeet invoerkosten e.d. niet. Ik heb ook 1 keer iets gekocht voor 125dollar. Kwam 75,- euro bij.. Dus dat doe ik ook nooit meer.
Poster: Day-One
zit een schakelaar aan de achterzijde om van 110 naar 240 te schakelen.
je zal wel een adaptertje moeten aanschaffen vanwege de stekker soort dat zij daargebruiken
Poster: Decomwas dat ook het geval bij de mk1 ?want ik kwam op het new-line forum, en daar las ik over iemand die op marktplaats 2 cdj800's had gekocht van iemand maar dat bleken dus amerikaanse te zijn met een andere stekker en daar hadden ze ook wat binnen in geprutst maar het kwam er op neer dat ze als hij ze bleef gebruiken gewoon kapot zouden gaan ... pioneer zei dat de voeding zelfs uit elkaar kon spatten.het lijkt me ook sterk dat pioneer nu een schakelaar heeft toegevoegd want dat zou aleen de grijze import handel bevorderen... en dat willen ze denk ik niet.
nu zie ik hier bij een webshop de mk1 voor 559 euro staan ... op vooraad ! dus begin ik weer te twijfelen of ik dan toch maar beter de mk1 kan aanschaffen want hij is tenslotte aleen voor thuis gebruik...
Poster: remixerga anders gewoon voor de mkII je betaald dan misschien wel iets meer maar dan heb je wel het nieuwste van het nieuwste
nu zie ik hier bij een webshop de mk1 voor 559 euro staan ... op vooraad ! dus begin ik weer te twijfelen of ik dan toch maar beter de mk1 kan aanschaffen want hij is tenslotte aleen voor thuis gebruik...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.