Poster: Cyrille
CDJ800 wordt niet meer geproduceerd.. dus als ze bij een shop op zijn, kunnen ze ze niet meer leveren. De prijs van de MK2 ligt iets hoger nog dan de MK1.. logisch.
Ik zou voor die paar euro's niet afhaken van het plan om een CDJ800 te kopen.
Als ik jou was zou ik lekker voor de MK2 gaan
Poster: greupeen cdj 800mk1 werd doorgaans voor 699 verkocht. De cdj 800mk2 voor 790... Ik weet niet wat jij een paar euro's noemt?!?!?!De advies prijs, die scheeld een paar euro's... maar op dit moment is het verschil in de werkelijke verkoop prijs toch wel aanzienlijk hoor!
Poster: greupals je niet kon vinden dat de mk1 niet meer geleverd wordt, dan heb je niet goed genoeg gezocht.
En de cdj 800 mk1 heeft bijna de zelfde advies prijs als de mk2 ( mk2 is en paar euro duurder) maar de mk1 is jaren lang ver onder de adviesprijs verkocht.
het is trouwens ewl aannemelijk dat de mk2 straks ook iets gaat zakke in de prijs.
Maar als jij nu nog een mk1 wilt zul je toch echt 2e hands moete gaan zoeke
de mk 1 is nog wel verkrijgbaar , kan geen webshops noemen i.v.m. de regelsmaar zoek gewoon even goed ... vooral in Duitsland zijn de MKI nog wel leverbaar
Poster: DeafDJ
haha das nie om de hoek friesland...:P juliana's is aan de overkant van het plein van de mcdonalds & subway's enzo op het plein met al die bars tussen de buitenhof en Centraal station. draai van een uur of 9 - 1 ofzo; publiek is tussen de 17-19 jaar ofzo; theoretisch besloten feest maar stuur me n PM'etje en er is geen probleem...
Mod Edit: Geen oproep doen om links naar webshops in je PM te krijgen, da's net zo erg als ze heir posten. |
Poster: DecomJa ik ben nu echt aan het twijfelen
ps, kijk voor die prijs ook uns naar de denon dns 5000 en 3500, zitte bijde ook in die prijs klassen......
Poster: DecomJa ik ben nu echt aan het twijfelen
Poster: Decom
ja het word de mk2 ... kheb em gespot voor $ 699... familie in de V.S gaan ze voor mij kopen en sturen ze dan naar mij :D ik moet het ze aleen nog vertellen