Hallo ik draai nog niet zolang met platen en vroeg me af hoe ik ze het beste kan poetsen?
Met een borsteltje van Rodec bv : DJ VINYL BRUSH Of met vloeibaar poetsmiddel van : Dj Vinyl Cleaner
Nu kwam ik het laatst ook nog een potje tegen waar men vader vroeger zijn platen mee poetste : Record cleaner A11 Er staat geen houdsbaarheid datum op ofzo dus ik durf het niet te gebruiken het moest maar eens mijn platen beschadigen.
Of zijn zwiffer doekjes om mee te poesten die het stof absorberen ook al goed genoeg?
Ik zou graag jullie mening horen
What do you think about Met wat poesten jullie je platen? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik gebruik een borsteltje voor het ergste stof, als je aan het draaien bent is het namelijk niet makelijk om er spul op te spuiten omdat dit helemaal moet verdampen. Wanneer je de stof helemaal weg wilt halen moet je het met vloeibaar spul doen, dit spuit je op de plaat, terwijl hij draait, en haal er dan een doekje overheen. Het makkelijkste is dat je het doekje stil houdt en dat de plaat draait.
Ik heb zelf vloeibaar spul wat je erop 'spuit'. Zo wordt het gelijk matig verdeeld.
Zwiffer zou ik persoonlijk niet proberen, aangezien dat ook van die uitsteeksels heeft kan dat aan scherpe stukjes van de groeven blijven hangen.
maar er bestaat wel een speciaal goedje om je platen te reinigen!!
gebruik In Ieder Geval GEEN water .. (DUHHH :P ) dan krijg je het Kalk in je groeven... en dan kan je em 9 van de 10 x beter meteen in de Vuilnis bak gooien
Poster: DeafDJ ^^heb gehoord dat die reloop wel goed is... laat het ff weten of dat inderdaad zo is; dan bestel ik er ook gelijk eentje
zal ik doen ga um van de week halen dan laat ik het horen
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.981 days. Post CommentThat would be 232.7 months or a whopping 19.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...