Ben op zoek naar de tracklist van DJ Pavo zoals die voorkomt op de DVD van Sensation Black 2004/5 (ben het jaartal even kwijt). Dus niet de hele tracklist, die heb ik al. Alvast bedankt.
Tic Toc
User edit by Winston on 30-03-2006 @ 02:03:08 (1%)
What do you think about DJ Pavo DVD Sensation Black 2004/5 ??
01. Punk Brozz - Romanorum (Intro) 02. DJ Ricky T - Generation 03. Zenith DJ - Now 04. Zero Gi - Helium Breath 05. Hertz - recreate (montana re-edit) 06. The Moon - Blow The Sushi 07. The Raiders - Salamandra (Hardstyle Masterz Rmx) 08. Duro & The Prophet - Not E-Nuff (Rough Mix) 09. DJ Rob - Boy's interface (Beholder & Balistic Rmx) 10. Pilldriver - Doin' Drugz 11. DJ Stone - Local Loop (A Tribute To Bass EP) 12. Speedwave - Junior 13. DJ Zany - Pillzz 14. Chicago Zone feat. Mr. Noba - Control Your Body 15. Klap's - To Now Here 16. DJ Isaac - Focus 17. Philippe Rochard meets Nu-Pulse- Survivors Of hardstyle (Zany Ruff Mix) 18. Zero Vision - Overdrive 2004 (Scantraxx Rmx) 19. Tronik - Sensational 20. The Mover & Rave Creator - Atmos-fear 21. The Horrorist - Hard Step Future Force
Thanks jongens. Kan ik mee vooruit op mijn zoektocht naar nieuwe tracks. Ik denk dat nu ongeveer het moment is dat de verzamel cd's van toen uitkomen. Maar hardstyle nummers die ik mooi vindt blijven toch moeilijk voor mij te vinden. Vond de set van Pavo trouwens 1 van de mooiste sets van sensation black 2004.
Hij deed een harde stijl, laat me geen stijlnaam noemen, maar heel melodieus. Daarom vond ik het mooi. De set van Yoji Biomehanika was ook hard met melodie.
Poster: Winston Vond de set van Pavo trouwens 1 van de mooiste sets van sensation black 2004.
Dat komt omdat ie gewoon in mijn ogen de beste DJ op hardstyle gebied is. Zowel mixtechnisch, als scratchen en platenkeuze bevallen mij altijd enorm goed. Hij is dus gewoon mijn voorbeeld om het maar zo te zeggen.
Poster: FrankyN Ja idd Leon dat ben ik echt met jou eens,dit vindt ik trouwens de relaxte nummer die hij draaiden The Horrorist - Hard Step Future Force
Je neemt de woorden uit me mond
This is an old Topic
No new postings for 7.022 days. Post CommentThat would be 234.1 months or a whopping 19.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.