Poster: DJ-Xwie zou mijn nouw in hemelsnaam wille spamme?de 1ste de beste die dat doe.. heb een mail-bomb te pakke!!en das een 'statemend'.
die van mij stond laatst zonder zoiets in een topic en had een dag later als een spam te pakken![]()
Poster: DJ-Xwie zou mijn nouw in hemelsnaam wille spamme?de 1ste de beste die dat doe.. heb een mail-bomb te pakke!!en das een 'statemend'.
nog steeds geen spam ontvange hor
Poster: W.i.M
Veel spammers gebruiken een ongeldig email verzendadres dus een mailbomb zal weinig helpen.
Als je graag spam wilt, dan wil ik wel een topic aanmaken met je emailadres in de topictitel zodat deze vast wel geindexeerd zal worden door google en concurrenten. Dan kun je zoeken in google op je eigen emailadres
Spam 100% gegarandeerd
we gaan wel erg offtopic....
Poster: W.i.M
we gaan wel erg offtopic....
Poster: Day-One
CDJ 1000 mk3 Professional DJ CD-turntable.€ 960,00
Dé top cd-speler van Pioneer op dit moment.
Splinternieuw, in de doos.
Goedkoopste nieuwprijs hiervan in de winkel : 1179€
Dit is maar liefst 219€ verschil.
Ook nog verkrijgbaar:
Pioneer CDJ800 mk2 aan 510€
Pioneer CDJ1000mk2 aan 800€
-Zonder fabrieksgarantie-
Wordt eventueel verzonden enkel binnen België.
Mogelijkheid om zelf te komen afhalen en eventueel uitgebreid te testen.
Mail me gerust voor prijzen van ander Pioneer DJ-stuff.
Groeten
Advertentienr.:2858928413
BTW heeft niets met mij te maken...marktplaats zag ik die staan...
Poster: kev0
Check het topic betrouwbaar :p
Bij deze verkopers worden de meeste mensen opgelicht
Zonder aankoopbonnen enz..
Poster: Day-One
het zal wel, maar dit stukje weer natuurlijk....Wordt eventueel verzonden enkel binnen België.
Mogelijkheid om zelf te komen afhalen en eventueel uitgebreid te testen.
Poster: kev0ik moet daarbij ook zeggen dat het mij zorgen baart maar het keerzijde is weer dat die dingen zo robuust zijn dat of nauwlijks stuk gaat..ik heb het nog nooit meegemaakt dat het binnen 2 jaartjes stuk gaan...maja..voordeel van de twijfel?!Ja, het zou natuurlijk real kunnen zijnMaar hij vermeld er ook dit bij :
''-Zonder fabrieksgarantie-''
ik moet daarbij ook zeggen dat het mij zorgen baart maar het keerzijde is weer dat die dingen zo robuust zijn dat of nauwlijks stuk gaat..ik heb het nog nooit meegemaakt dat het binnen 2 jaartjes stuk gaan...maja..voordeel van de twijfel?!
Poster: kev0
Nja je weet maar nooit natuurlijk hea