Site's met GRATIS samples
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Reemz    posted on 28-03-2006 20:19
Ikzelf produceer niet althans nog niet, ik lees dat meerdere mensen op resource wel produceren en misschien is het wel een leuk idee om in dit topic website's te vermelden die gratis samples aanbieden, zodat iedereen mekaar kan helpen.

Dus weet jij een site waar je gratis en uiteraard LEGAAL samples kan downloaden zet ze dan in dit topic neer.

What do you think about Site's met GRATIS samples ??

Vote :   

the-melody    posted on 28-03-2006 20:32
is een goed idee:d
Lukaz    posted on 28-03-2006 21:48
ehm..  ik denk eerlijk gezegd dat als mensen serieus gaan produceren geen samples van een site gaan afhalen, omdat iedereen dat kan doen het is veel vetter om zelf je samples te gaan makenWinking my eye 

heel soms kijk ik stiekem wel op VipZone eerlijk gezegd ben ik de link vergeten:P want gewoon vipzone.com doet het nl niet..
Reemz    posted on 28-03-2006 22:32
Poster: TheTapDanceR
ehm.. ik denk eerlijk gezegd dat als mensen serieus gaan produceren geen samples van een site gaan afhalen, omdat iedereen dat kan doen het is veel vetter om zelf je samples te gaan makenWinking my eye

heel soms kijk ik stiekem wel op VipZone eerlijk gezegd ben ik de link vergeten:P want gewoon vipzone.com doet het nl niet..

Zelf samples maken is inderdaad ook leuk maar er zijn ook beginners die niet weten hoe ze dat moeten doen en als dan toch samples nodig hebben kan dit beter legaal dan illegaal vandaar dit topic.
Twizz    posted on 28-05-2006 15:15
Lukaz    posted on 28-05-2006 16:19
ja inderdaad!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

190 Users online: 121 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 1.094
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.694.485