Is iets meer dan een jaar oud(1,5) denk ik nog niet eens maar gebruik dit ding echt nooit. Heb hem gekocht voor drive in werkzaamheden waar ik een beetje mee wil gaan stoppen en dan is een laser niet echt een proriteit in mijn lichtshow
Doos en bon zijn aanwezig
Zo hieronder even de standaard tekst.
Mooie en goede laser die veilig en betaalbaar is! Hij heeft een opbrengst van 30mw dat is best veel. Maakt hele mooie figuren. De laser kan een standaard stand alone programma afwerken maar hij kan ook worden bestuurd met een DMX computer. Via 2 DMX kanalen 16x16 dus 256 programmas
Doe maar een bod als je interesse hebt komen we er waarschijnlijk wel uit.
What do you think about [TK] MediaLas Spooky Blue V2 30G Laser ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Goed ik zal t even doorgeven. Wellicht kunnen we dit dan rondkrijgen.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.