Introducing the REAL Dj Unicron. ;) (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Unicron    posted on 28-03-2006 09:23
Eeeeey mensen..

Ik zie dat er al een Dj Unicron is... Wel klote, want ik ben ook al aardig bekend in Groningen.
Ik ben 16 jaar & doe nog havo 4e klas.

De andere dj unicron...Hij wou toch battle..? ik maak zelf vaak reggaeton mixes.
Maar ik heb ook nog wel 1 trance/hardstyle in de kast liggen. Happy, laughing
Daarmee daag ik jou uit.
Wie wint...Heet Dj Unicron.

DOEI :D

What do you think about Introducing the REAL Dj Unicron. ;) ??

Vote :   

Jorrit    posted on 30-03-2006 09:53

Is er al een callout thread ergens?

Je zou in het productions forum een topic kunnen openen met 2 links naar mixjes erin van de ene en de andere unicron, en dan een polletje erbij maken...
DJUnicron    posted on 31-03-2006 00:22
jup, maar eigenlijk moet de admin thread starten en de files hosten. Anders weet je namelijk wie wat gemixed heeft en wordt daarop gestemd en niet meer op de mix.

Yousendit.com werkt hiervoor best oke. Echter moet de filename dan wel gestandaardiseerd zijn.

Anyway, ik gebruik deze naam al te lang om em zomaar op te geven.
Maar zoals ik al zei, ik denk dat het dragen van de naam voor echt pro-werk dus een probleem wordt sinds het ge-TMarked is.

Daarnaast heb ik er geen probleem mee als jij als "Unicron" door t leven wil gaan.

Ik ben al 2 jaar en 3 maandjes DJ Unicron. (mét DJ ervoor).

Daarnaast hou jij je met hele andere muziek bezig dus dat bijt ook niet.

Ik produse daarnaast ook niets onder Unicron. Dan heet ik namelijk #2139.
Wél heb ik op Shoutcast DJ Unicron's radio.
Jorrit    posted on 31-03-2006 13:14
je kan ook gewoon 1 mixes neerzetten zonder titel, in de topic startende post, zonder er dus bij te zetten van wie het is...
Dj_Fantasy    posted on 03-04-2006 01:38
Welcome @ dj resource

dj2dj.nl
HouseArrest    posted on 03-04-2006 13:50
Welkom Welkom :D
DJUnicron    posted on 03-04-2006 22:13
Poster: Jorrit
je kan ook gewoon 1 mixes neerzetten zonder titel, in de topic startende post, zonder er dus bij te zetten van wie het is...

Je zie dan toch wie het berichtje heeft gepost? Dan weet je toch alsnog van wie het is?
Day-One    posted on 04-04-2006 15:45
welcome Thumbs Up
Jorrit    posted on 04-04-2006 16:55
Je zie dan toch wie het berichtje heeft gepost? Dan weet je toch alsnog van wie het is?

de poster post toch 2 mixes, waarvan slechts 1 van de 2 van hem is.

Nou ben ik nog steeds benieuwd wat unicron betekent...
Mod edit by Jorrit on 04-04-2006 16:56 (34%)
the-melody    posted on 04-04-2006 16:58
wat je ook kan doen is dat jullie de links aan de mod's geven die maken het topic aan, maar zetten er de naam niet bij mag ook niet worden verklapt, met een polletje en noemen de 2 mixen Mix 1 en Mix 2. Dan krijgen we bv 2weken om te stemmen, en dan maken de mod's de namen van wie de mix gemakt heeft bekend en die krijgt dan die naam? Dit lijkt voor mij wel goed.

dj-nick    posted on 04-04-2006 20:45
welkom en veel plezier
Laidback    posted on 04-04-2006 20:45
Welkom @ djresource.eu!
Enjoy Your Stay Here..  Be Shure to have a Good time Winking my eye

GreetSz!
Jorrit    posted on 05-04-2006 11:00

wat je ook kan doen is dat jullie de links aan de mod's geven die maken het topic aan, maar zetten er de naam niet bij mag ook niet worden verklapt, met een polletje en noemen de 2 mixen Mix 1 en Mix 2. Dan krijgen we bv 2weken om te stemmen, en dan maken de mod's de namen van wie de mix gemakt heeft bekend en die krijgt dan die naam? Dit lijkt voor mij wel goed.

Je zal mij niet horen klagen, maar ik ben nog steeds benieuwd waar die naam vandaan komt... :P

This is an old Topic

No new postings for 6.974 days.
 Post CommentThat would be 232.5 months
or a whopping 19.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

136 Users online: 11 Guests (125 Unknown)
Pages generated today : 16.547
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.404.921

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use