Poster: FadeOut
oke maar ik ben net 16 geworden in januari ik weet dan nog niet echt of het een goed idee is om bij een drive-in te gaan werken ik weet ook niet of ze daar zown jong iemand al zouden willen hebben...
of zou je denken dat dit voor hen geen probleem zal vormen? of een andere sugestie?
Poster: FadeOut
oke maar ik ben net 16 geworden in januari ik weet dan nog niet echt of het een goed idee is om bij een drive-in te gaan werken ik weet ook niet of ze daar zown jong iemand al zouden willen hebben...
of zou je denken dat dit voor hen geen probleem zal vormen? of een andere sugestie?
Poster: Blastreclame maken!
* Ga naar de albert hein en hang een briefje op.
* Plak op muren/bomen reclame over je zelf.
* Maak en website
* Mond op mond reclame is ook erg belangrijk
* zet je zelf op marktplaats
zo kom je heus wel in wereld die je zoekt![]()
Dat vind ik net zoiets als webshops die op marktplaats adverteren.. Ik vind dat altijd zo dom en vooral onproffesioneel overkomen, dat je wat mij betreft op dat moment alleen maar anti reclame maakt.Tevens lijkt me het starten van een eige driveinshow voor deze jonge ook niet het beste, gezien hij voor groter publiek wilt draaien. Mits hij geen goede connecties heeft zou ik gewoon lekker uns gaan kijken of je neit aan de slag kunt bij andere drive-inshows.
Poster: FadeOutoke volk,ik ben ff in het rond aan het kijken geweest en heb naar een drive in show een mail gestuurd waar ze ook op zoek zijn naar mensen. ik heb wel een paar conecties met dj's alleen die zeggen zorg dat je bij een kroeg binnenkomt wat ik liever niet wil maar als het niet anders is...dan zal het mara moeten ik kijk voorlopig eerst nog even wat rond.
Als jij goed kan draaien en je hebt een beetje een redelijke werkgever zullen ze heus wel jou kwaliteit benutten, en hoef je heus niet per defenitie laag te beginnen.Wat het leuke aan drive-in is, is dat het altijd anders is ... Ikk heb ook welleens ergens wekelijks gedraaid... maar dat gaat toch wel vervelen, En tevens is het ook moeilijk om elke week weer met een Originele set te komen en niet te veel in herhaling te vallen. Drive-in is altijd een ander publiek, andere show, andere sfeer... en je krijgt ook nog uns veel van de techniek mee, en het organiseren van z'n feest mee. Iets wat vele denk ik wel aan moet spreken!
Poster: greupWat het leuke aan drive-in is, is dat het altijd anders is ... Ikk heb ook welleens ergens wekelijks gedraaid... maar dat gaat toch wel vervelen, En tevens is het ook moeilijk om elke week weer met een Originele set te komen en niet te veel in herhaling te vallen. Drive-in is altijd een ander publiek, andere show, andere sfeer... en je krijgt ook nog uns veel van de techniek mee, en het organiseren van z'n feest mee. Iets wat vele denk ik wel aan moet spreken!
vind dit erg persoonlijk heb zelf jaren een drive-in show gehad en werk nu nog ooit voor een grote show, maar ik ben er zeker wel opuit gekeken.want vaak draai je wel dezelfde nummers met een drive-in show zeker als je al wat ouder publiek hebt, denk aan grease en elvis enz.dit is heel erg persoonlijk dus je moet kijken wat het beste bij jou past, kroeg drive-in, eigen drive-in ?
Poster: FadeOutoke daar zit mischien wel wat in maar over het algemeen is het in kroegen de nederlandstalige feestnummers ik hou niet bepaald van deze muziek
je hebt ook genoeg kroegen die alleen dance gerelateerde platen draaien en soms een nederlands talig.
kroeg wil niet automatisch zeggen dat er nederlands talig gedraaid word, wij draaien ook vaak hardstyle, en wij zijn een echt bruin cafe (interieur)
Poster: djmamovind dit erg persoonlijk heb zelf jaren een drive-in show gehad en werk nu nog ooit voor een grote show, maar ik ben er zeker wel opuit gekeken.want vaak draai je wel dezelfde nummers met een drive-in show zeker als je al wat ouder publiek hebt, denk aan grease en elvis enz.dit is heel erg persoonlijk dus je moet kijken wat het beste bij jou past, kroeg drive-in, eigen drive-in ?
en in een club heb jij dat niet? Ik ben van mening dat er toch veel meer afwisseling in een drive-in te vinden is dan in een club. maar het is inderdaad wel persoonlijk.het grote voordeel * en dat is tevens wel een ERG groot voordeel* is dat als je in een club kan werken, dat je dan ook in een club komt ( als het goed is ) met een muziek stijl waar je zelf ook fan van bent.
Poster: Sandr
En wat mamo zegt is ook zeker waar, als je het woord kroeg gebruikt moet je niet direct denken dat er alleen maar "ordinair" gefeest word met allerhande hoempapa muziek. Er zijn zat kroegen waar de hoofdmoot dance is. Zoek eens enkele kroegjes op en vraag daar eens wat rond.