Poster: djmamo
hoe kom je erbij dat je met een 800 of 1000 niet goed zou kunnen beatmixen?
Poster: kev0Op jou ga ik niet eens meer in
ik vind dit een normale vraag, dus kan je er ook gewoon op antwoorden.je vraagt immers ook of je erop kan beatmixen dan wil ik graag weten waarom jij denkt dat dit niet kan.
Poster: kev0Op jou ga ik niet eens meer in
Poster: kev0
* Sorry hoor, ik heb echt niet gezegd dat je niet goed kan beatmixen op een CDJ 1000 of CDJ 800
Dat jullie het met mamo eens zijn dat is leuk, maar ik heb dus niet gezegd dat je niet kan beatmixen en dat je dat niet goed kan doen op de pioneers :S, maargoed blijf allemaal ff ontopic, en niet allemaal opeens ik ben het met hem eens want was heb je daar aan? ontopic verder
Poster: kev0ik vraag of je dit goed kan...
dat ligt helemaal aan jezelf, elke cd speler en merk hebben zo zijn verschillen en dat is wennen en het ligt er aan hoe goed jij zelf kan beatmixen.dus het ligt niet aan de apparatuur maar aan de vaardigheden van de dj zelf
Poster: Sandr
Haha, laten we erover ophouden.
Iedereen heeft zijn gelijk, dus laten we niet te veel heibel maken om niks.
en ja je kunt uitstekend beatmixen met een cdj 800 en als ik jou was zou ik die gewoon kopen.
Dan hou je (tov een CDJ 1000) nog geld over voor wat anders leuks.
Poster: DJ-BasRose
k wil ff 2 dingen kwijt... er zijn klotecdspelers die kut zijn met bijsturen... misschien had deze jongen geen ervaring met pioneers en wist dit niet. dit kan elke nieuweling overkomen.
En 2
Als ik een mod was had ik dit topic allang gesloten want er word hier niet meer serieus gesproken!