CDJ 800 / CDJ 1000 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

kev0    posted on 27-03-2006 19:40
Hallo,

Binnekort ben ik van plan om over te stappen op de Pioneer series, ik kom er alleen helaas nog niet uit welke. Ik ben aan het nadenken over de CDJ 800(mk2) of de CDJ 1000 MK2.

Ze zullen meer thuis worden gebruikt, en het gaat me ook puur om het mix werk, ik wil namelijk meer gaan beatmixen en lekkere mixjes kunnen maken. Welke kan ik daar het beste voor gebruiken? Kom graag ook met argumenten, want voor de 1000's betaal je gelijk ook een stuk meer, mijn vraag is dus ook of je met de CDJ 800 goed kan Beatmixen.

ps: Het is meer voor thuisgebruik om te mixen.

Alvast bedankt voor jullie hulp !

thnx

What do you think about CDJ 800 / CDJ 1000 ??

Vote :   

kev0    posted on 27-03-2006 20:30
Poster: djmamo

hoe kom je erbij dat je met een 800 of 1000 niet goed zou kunnen beatmixen?

Op jou ga ik niet eens meer in

lolbroek    posted on 27-03-2006 20:38
Heb je net gedaan ROFL :p
Nuja mss ben ik lichtjes bevooroordeeld, maar ik vind dat mamo in deze kwestie wel gelijk hebt. Ik kan perfect geloven dat je informatie niet hebt gevonden en je ze daarom vraagt, maar denkje echt dat een DJ merk (met een toch wel heel erg goede reputatie) een DJ-Speler op de markt gaat brengen waarmee je niet kan beatmixen? :s tenzij je automix bedoelt, vind ik de vraag toch ook lichtjes... nuja vreemd Happy, laughing
djmamo    posted on 27-03-2006 20:39
Poster: kev0

ik vind dit een normale vraag, dus kan je er ook gewoon op antwoorden.

je vraagt immers ook of je erop kan beatmixen dan wil ik graag weten waarom jij denkt dat dit niet kan.

www.moonentertainment.nl
greup    posted on 27-03-2006 20:49

Ik ben het niet altijd mee mamo eens... En dat is maar goed ook, ik hou wel van een discusse... maar waarom jij niet op mamo ingaat vind ik belachelijk..

Ik vind dit topic een topic van erg laag niveau, maar goed dat is aan de mods om te bepalen wat daaar mee gebeurt..

Als mamo of wie dan ook een vraag steld vind ik dat je als topic maker daar toch zeker wel normaal antwoord op kan geven.

En als jij even wat beter had gezocht kwam je d'r achter dat dit topic nou niet bepaald nodig was.... ( trouwens.. met logisch nadenken was je ook al een eind gekomen hoor)
dion    posted on 27-03-2006 20:50
als het voor thuis is ga dan gewoon lkkr kijken voor de 800 want het is een goede speler en lang niet zo duur als de 1000 dus als k jou was had k de 800 gepakt hoor je kunt er alles mee wat je wilt dus ja
kev0    posted on 27-03-2006 20:56
* Sorry hoor, ik heb echt niet gezegd dat je niet goed kan beatmixen op een CDJ 1000 of CDJ 800

Dat jullie het met mamo eens zijn dat is leuk, maar ik heb dus niet gezegd dat je niet kan beatmixen en dat je dat niet goed kan doen op de pioneers :S, maargoed blijf allemaal ff ontopic, en niet allemaal opeens ik ben het met hem eens want was heb je daar aan? ontopic verder

User edit by kev0 on 27-03-2006 @ 21:02:51 (58%)
greup    posted on 27-03-2006 21:05
* Sorry hoor, ik heb echt niet gezegd dat je niet goed kan beatmixen op een CDJ 1000 of CDJ 800

Dat jullie het met mamo eens zijn dat is leuk, maar ik heb dus niet gezegd dat je niet kan beatmixen en dat je dat niet goed kan doen op de pioneers :S, maargoed blijf allemaal ff ontopic, en niet allemaal opeens ik ben het met hem eens want was heb je daar aan? ontopic verder

je vraag was OF je goed kan beatmixen met een 800. en dat is een zeer merkwaardige vraag gezien de status die pioneer geniet

kev0    posted on 27-03-2006 21:09
en vervolgens zegt hij, hoe kom je er bij dat je niet kan  beatmixen? ik vraag of je dit goed kan... o my god ga plz ontopic..

Camino    posted on 27-03-2006 21:11
CDJ800 kan goed beatmixen vind iedereen... mooi dus... moving right along
Sandr    posted on 27-03-2006 21:13
Haha, laten we erover ophouden.
Iedereen heeft zijn gelijk, dus laten we niet te veel heibel maken om niks.
en ja je kunt uitstekend beatmixen met een cdj 800 en als ik jou was zou ik die gewoon kopen.
Dan hou je (tov een CDJ 1000) nog geld over voor wat anders leuks.
Play that funky music white boy....
djmamo    posted on 27-03-2006 21:24
 ik vraag of je dit goed kan...

dat ligt helemaal aan jezelf, elke cd speler en merk hebben zo zijn verschillen en dat is wennen en het ligt er aan hoe goed jij zelf kan beatmixen.

dus het ligt niet aan de apparatuur maar aan de vaardigheden van de dj zelf

www.moonentertainment.nl
kev0    posted on 27-03-2006 21:29
Poster: Sandr
Haha, laten we erover ophouden.
Iedereen heeft zijn gelijk, dus laten we niet te veel heibel maken om niks.
en ja je kunt uitstekend beatmixen met een cdj 800 en als ik jou was zou ik die gewoon kopen.
Dan hou je (tov een CDJ 1000) nog geld over voor wat anders leuks.

Okej.. Happy, laughing

Basrose    posted on 27-03-2006 21:44
k wil ff 2 dingen kwijt...  er zijn klotecdspelers die kut zijn met bijsturen... misschien had deze jongen geen ervaring met pioneers en wist dit niet. dit kan elke nieuweling overkomen.

En 2

Als ik een mod was had ik dit topic allang gesloten want er word hier niet meer serieus gesproken!
kev0    posted on 27-03-2006 21:48
Poster: DJ-BasRose
k wil ff 2 dingen kwijt...  er zijn klotecdspelers die kut zijn met bijsturen... misschien had deze jongen geen ervaring met pioneers en wist dit niet. dit kan elke nieuweling overkomen.

En 2

Als ik een mod was had ik dit topic allang gesloten want er word hier niet meer serieus gesproken!

Ty.. Happy, laughing
Daarom wil ik graag dat de mensen weer ontopic verder gaan
Camino    posted on 27-03-2006 21:59
mooi zo... ik stel: pak de 800 (voor thuis) vanwege de mp3 functie; jog is toch hetzelfde als de 1000 mk2 en wave-form gebruik je toch niet echt vaak... enige echte voordeel voor de 1000 is de mmc
Lead    posted on 27-03-2006 22:28
Voor slotconclusie zie de posting hierboven, deze vat alles mooi samen.

Zucht....

1. Deze thread is redelijk onzinnig: kun je in een auto rijden of met een bal voetballen zijn gelijksoortige vragen.

2. Verder valt het me op dat er steeds vaker en sneller op de man wordt gespeeld in plaats van een zinnige inhoudelijke discussie die doorgaat op de openingspost.

3. Hou het leuk en reageer inhoudelijk op de openingstopic en voorkom off-topic discussies. De een vind dit, de ander vind dat.... laten we elkaars mening respecteren ipv hem af te fikken.

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

247 Users online: 50 Guests (197 Unknown)
Pages generated today : 76.053
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.728.065

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use