Poster: kev0
mijn vraag is dus ook of je met de CDJ 800 goed kan Beatmixen.
thnx
Poster: DeafDJ
mp3 is toch wel handig voor thuis... ik zou ook voor de 800 gaan
Poster: djmamo
denk het niet, want ze worden nooit gekocht door professionele dj's.
Poster: djlibertyoftopic: die gebrande cd's raad ik je af is niks goed aan ik spreek uit ervaring heb daardoor al men cdj800 binnenkunnen brenge, leer dta af en doe met originele cd'sontopic maarweer
Maarja is kut :p
Vaak de nummers die ik zoek hebben ze niet in de winkel liggen
En is Gebrande CD's verder ook slecht voor je apperatuur ?
En is Gebrande CD's verder ook slecht voor je apperatuur ?
Maar wat is nou het verschil met mp3 zoals de CDJ 800 MK2 als de CDJ 800 geen mp3 ?
Maar wat is nou het verschil met mp3 zoals de CDJ 800 MK2 als de CDJ 800 geen mp3 ?
Poster: Jorritik denk (hoop) dat djmamo sarcastisch was.
De CDJ-800 is echt super acuraat in het bijsturen, wat natuurlijk niet zo vreemd is met zo'n grote jog, wat echt super werkt!
ja ik was wel degelijk sarcastisch.ik vind dit zo erg dat hierover een topic is, waarom omdat het niks toevoegd.deze jongen heeft nog niet eens rond gekeken, er zijn al zoveel topics over de 800 en de 1000 (in elke vorm) en bij iedereen die en beetje serieus dj werk doet staan ze, en bij elke discotheek en evenement staan ze.zou je ermee kunnen beatmixen? NEE als je een cdj koopt moet je hem open schroeven en als fruitschaal gebruiken.Duidelijk een topic wat niet geplaats hoefde te worden.zal er een eind aan maken. een 800 mk2 is ongeveer 800 euro en een 1000 mk2 is dadelijk ongeveer 1000 euro welk bedrag past het beste bij jou?
Poster: djjwwaarom zou er een apparte mp3 functie op de nieuwste cdspelers zitten?omdat het data is en data is geen audio dus moet het in je cd speler omgezet wordenff een kleine afwijkend vraagje van mijn kant...brand je mp3 data ?ofbrand je mp3 audio ?
hoe doe jij het?
waarom zou er een apparte mp3 functie op de nieuwste cdspelers zitten?
omdat het data is en data is geen audio dus moet het in je cd speler omgezet worden
Poster: djmamoja ik was wel degelijk sarcastisch.ik vind dit zo erg dat hierover een topic is, waarom omdat het niks toevoegd.deze jongen heeft nog niet eens rond gekeken, er zijn al zoveel topics over de 800 en de 1000 (in elke vorm) en bij iedereen die en beetje serieus dj werk doet staan ze, en bij elke discotheek en evenement staan ze.zou je ermee kunnen beatmixen? NEE als je een cdj koopt moet je hem open schroeven en als fruitschaal gebruiken.Duidelijk een topic wat niet geplaats hoefde te worden.zal er een eind aan maken. een 800 mk2 is ongeveer 800 euro en een 1000 mk2 is dadelijk ongeveer 1000 euro welk bedrag past het beste bij jou?
Deze jongen heeft dus wel rond zitten kijken, maar was benieuwd wat jullie mij aanraden..
Poster: djmamo
waarom zou er een apparte mp3 functie op de nieuwste cdspelers zitten?omdat het data is en data is geen audio dus moet het in je cd speler omgezet worden
Poster: kev0Deze jongen heeft dus wel rond zitten kijken, maar was benieuwd wat jullie mij aanraden..
ik snap niet zo goed waarom je dat gaat vragen je beantwoord hem zelf al, het is voor thuis en een 1000 is wel een stukje duurder.
Poster: djliberty
data is map en audio is dus muziek?
Poster: djmamoik snap niet zo goed waarom je dat gaat vragen je beantwoord hem zelf al, het is voor thuis en een 1000 is wel een stukje duurder.
pff.. ik mag het toch vragen voor de zekerheid ?
Ik heb genoeg zitten zoeken en ben al heus wel lang aan het zoeken naar informatie en weet wel veel verschillen maar wat ik hier vroeg over Beatmixen, mixen enz.. dat wou ik nog ff weten..