Aopen qf50a case zwart of wit | |
MSI 915P COMBO 2 S775 | |
CPU Intel 630 2 mb 64 3.0Ghz | |
DDR Ram 1 giga/400 | |
200 gb maxtor SATA II 7200rpm 8mb |
|
MSI Radeon x300xe/ 128mb PCI-E | |
Aopen DVD+-R/RW | |
Creative labs sound blaster x-fi music | |
Windows xp oem | |
HP PSC 1510 All in one | |
2x samsung 17" 710N 12ms |
Poster: djprozeiwat zijn dan goede speakers??
mischien een setje goede monitors speakers
Poster: djliberty@kev0 kga eerder naar 300gb gaan of is dit niet nodig?@TheTapDancer dus die grotere mixer nemenis urei ofzoiets hier geschikt voor of zou ik beter naar Yamaha gaan?
Poster: BizarBARidd ja kwil ook direct beginnen met te produceren, kheb ook al 'ervaring'(met magik music maker:p) en voor de software's is geen probleem ik heb een vriend is ook dj(draait ook in het jeugdhuis wara ik draai) en heeft ook Ableton en cubase dus de software's ken ik al min of meer, kwil er echt direct mee kunnen beginnen en zo goed mogelijk! Als je weet dat 'k al 1jaar daar met bezig ben(met het bestueren van die dingen)200 Gb maakt niet echt veel uit.Jij hebt serieuze plannen. En ook serieuze knaken dan kerel
wat makkelijk is om een midi controller te nemen(toetsenboord)
Voordat je veel geluid uit gaat geven kan ik je aanraden om je eerst te verdiepen in de software.
Een goede geluidskaart is wel makkelijk. werkt het allemaal wat sneller.
ableton live is erg mooi. En er zijn zat samping pakketten voor de computer.
Ook virtuele instrumenten(VSTi) die je weer kun bespelen met je midi toetsenboord.
Dus ik kan je aanraden verdiep je eerst eens goed in de software! Daar kun je al heel veel mee en heb je geen dure apparatuur voor nodig!
Ik zie bij je info dat je 13 bent
Poster: Nakataiemand ervaring met deze?
Ik zou voor een andere geluidskaart gaan een wat profesionelere bijvoorbeeld een m-audio
http://www.feedback.nl/?id=55&b=102001
Poster: djliberty
iemand ervaring met deze?
Poster: BizarBARHelemaal gelijk heb je!Maar fruityloops is niet in definitie simpel of helemaal niet professioneel.
Poster: djliberty
kzie ook dat er veel computers in de muziekwereld zijn die mac hebben zou ik dit dan beter ok nemen ofniet?