Pioneer CDJ-800 aangekocht op 30/03/2004. In perfecte staat en steeds gehouden op mijn kamer. D.w.z. dat er geen rook van sigaretten en vuile bierhanden zijn aangeweest.
Ik heb spijt dat ik dit toestel moet wegdoen, maar ik eis een pitch-stap van 16%. Helaas heeft deze Pioneer dit niet.
Ik vraag een prijs van 600€. Dit lijkt mij redelijk omdat het toestel nog niet zo oud is, en omdat Pioneer-toestellen gekend staan om hun blijvende kwaliteit.
What do you think about [TK] Pioneer CDJ-800 (België) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Reageer ff als je interesse hebt ffs, we weten dat het in duitsland goedkoper is. Maar hier probeert iemand wat te verkopen. En help hem ipv negatief te zijn.
Oke, sorry. Ik heb wel intresse, als de prijs wat zakt
This is an old Topic
No new postings for 7.117 days. Post CommentThat would be 237.2 months or a whopping 19.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.