Poster: djliberty
laptopik ben er al tegengekomen hier in belgië voor 800/900 euries
laptopik ben er al tegengekomen hier in belgië voor 800/900 euries
Poster: Sandrhierop reageerde ik
Omdat een pc nogal duur is.
En een 2de hands muziek pc ben ik nog nooit tegen gekomen eigenlijk.
hierop reageerde ikmaargoed back ontopic
Poster: Sandr
Omdat een pc nogal duur is.
En een 2de hands muziek pc ben ik nog nooit tegen gekomen eigenlijk.
idd ja was ter 'informatie' en je bent opzoek naar een geluidsset, maar wat ik niet snap is dat jij voor de voetbal kantinne moet opdraaien kunnen de spelers van de voetbalploeg niet bijleggen zodanig dat je een groter budget hebt?
Poster: PatrickBeuken
denk dat dit een mooi setje is:
4x Behringer B1220 (179 euro p/st bij new line) = 716 euro
2x DAP Palladium P-400 Vintage (169 euro p/st bij new line) = 338 euro
Totaal: 1054 euro
Tis iets boven je budget, maar je budget is gewoon heel krap... tis lastig om iets te vinden met dat budget voor een voetbalkantine. Met dit setje heb je 4 nette speakers en de goedkoopste DAP versterker. Totaal een net setje voor die prijs denk ik.
EDIT: denk er wel aan dat je nog kabels en wallbrackets nodig hebt... want t is geen strak plan om die speakers op de grond te zetten.
Poster: greupEn hoe gaan je dan die speakon kabels en een limiter betalen? Die vergeet je even in dit lijstje
met een beetje speaker kabel kun je dit ook gewoon doen (zal wel een speakon en een draad aansluiting op zitten) en een limiter is niet echt nodig als je gewoon zorgt dat je de versterkers goed afstelt en dat je ze dan ergens neer zet waar niemand bij kan dan kunnen ze ook niet aan de knoppen zitten of een plexiglas plaatje ervoor zodat ze niet bij de knoppen kunnen.je moet op de kosten letten en als je 4 boxen wilt dan zit je er al snel aan.
Poster: DJTomOmnitronic boxen en subwoofers, kwalitatief goed geluid voor weinig:p
Poster: PatrickBeuken
Voor 4 boxen heb je 2 versterkers nodig :P
Poster: DeafDJ
idd... 8 ohm plus 8 ohm is 4 ohm; kan je versterker makkelijk trekken. met normale speakers van 4 ohm zou ik het wel niet wagen...
Poster: djmamo
wat ik van greup had begrepen kan dat gewoon, dus 2 boxen van 8 ohm per kant en dan kan deze setup heel erg goed als dat kan
Poster: DeafDJ
valt wel mee ja... allen is 70 hz niet echt laag; heb je toch wel echt subs bij nodig denk ik
Poster: greupIk zou gaan voor een versterker van 300*1.5= 450 watt bij 4 ohmDan heb je toch wel een erg leuk setje dacht ik zo!
op feedback staat dat deze 150 watt zijn en als je gaat rond kijken zit er verschil in