Poster: Sandr
@ Patrick Beuken
Je weet toevallig niet meer welke type dat was..?
Poster: Sandr
Okej, en weet je dan toevallig ook nog een versterker voor erbij?
De bedoeling is om 4 van die speakers aan te sturen..
Poster: djmamoik zou geen cd spelers kopen maar een computerde jb system tsx 15 is wel een box die er mee door gaat voor zijn geld.... alleen is maar 250 watt peak en is een 8 ohm boxwil je 4 speakers neer hangen dan moet je 1 versterker met 4 uitgangen hebben of 2 versterkers met 2 uitgangen.en zou het niet doorlussen
Poster: djmamokun je 2 versterkers aan elkaar aansluiten zodanig dat die op 1 ingang op de mixer komen?ik zou geen cd spelers kopen maar een computerde jb system tsx 15 is wel een box die er mee door gaat voor zijn geld.... alleen is maar 250 watt peak en is een 8 ohm boxwil je 4 speakers neer hangen dan moet je 1 versterker met 4 uitgangen hebben of 2 versterkers met 2 uitgangen.en zou het niet doorlussen
Poster: djliberty
kun je 2 versterkers aan elkaar aansluiten zodanig dat die op 1 ingang op de mixer komen?
Poster: greup
hoezo niet doorlussen dan?
250 peak? Wat is de rms waarde van dit kastje dan? ze zijn 8 ohm... dus je kunt ze rustig doorlussen en dan lekker op 1 versterker laten spelen.
Mod Edit: Links naar webshops niet toegestaan. |
Poster: djmamo
ik heb geleerd dat je dan niet het voledige vermogen van de box kan benutten, en minder snel problemen krijgt als je ze los koppelt aan de versterker en niet door lust.
rms waarden weet ik niet, staat alleen bij dat deze 250 watt peak is (heb ze namenlijk zelf gehad)
Poster: Winston
Ik heb een vraag tussendoor. Ik heb geleerd over serie en parallel koppelen van speakers. Welke is dan doorlussen?
Poster: robertvisser
lezen mamo daar wijs jij zelf altijd op....
tsx-15 doorlussen hoeft geen probleem te wezen..limiter is wel een aanrader
mar volgens mij hebben die gasten een budget... of ken jij een werkede limiter voor onder de 100 euro?Trapeziumvormige klankkast
15" woofer en 1" titanium super tweeter
Mooie afwerking met zwart tapijt en zwarte frontgrill
Voorzien van 2 handvatten, versterkte metalen hoeken en luidspreker adapter
Speakon© compatibele aansluiting of draadklemmen
Aanbevolen versterkers: VX400 - VX700Frequentie: 50 Hz - 20 kHz
Vermogen: 250W RMS / 8 Ohm
Input: 2x Speakon® and speaker terminalvind het ook wel fijn als je het zelf doet, ik heb deze boxen zelf gehad en op de verpakking stond: 250 watt peak...... en dat kloptkijk ook maar eens naar andere webshops waar ze deze verkopen want dat verschilt nog wel eens of er rms of peak staat,maar verder ontopic
en waarom ga je niet met een computer draaien?
lijkt mij persoonlijk veel makkelijker om dat te doen in een voetbal kantine.
want je hoefd geen cd's te wisselen en je kan een playlist aanmaken.
en het hoefd natuurlijk geen nieuwe computer te zijn.