Poster: DJDanoontje@ Phenix: Wat vind je hier van DNS3500 - DN-X1500 - DNS3500 ?De hoofdtelefoon mag inderdaad wel nieuw, maar dan wel betaalbaar alstublieft. Want €150,- is echt veeeeeeeeeel te veel (voor een hoofdtelefoon)!!!
Mixer iets van 4 kanalen, effectjes zijn altijd leuk.
Poster: Nakataik dan toch niet heb de stanton dj pro 2000s en kmag al nieuwe woofertjes late steken!
Stanton koptelefoons zeer goede ervaring mee ik dan
Poster: djliberty
ik dan toch niet heb de stanton dj pro 2000s en kmag al nieuwe woofertjes late steken!
Poster: DJDanoontjeIk ga denk toch dat denon setje zoeken, zijn er mensen die met de DNS3500 en DN-X1500 ervaring hebben, dan hoor ik het graag!Wat betreft de hoofdtelefoon ben ik er nog niet uit, in ieder geval alles is beter dan de Pioneer DT 770 PRO die ik nu heb.By the way 75 piek voor die stanton hoofdtelefoon daar ben ik niet zo voor.Zijn er geen redelijke hoofdtelefoons tot €50,- ?
dat zou jammer zijn van je setje... voor 1500 heb je nog een redelijke set - om dit met een koptelefoon van 50 eurotjes te verknoeien? zou toch voor die stanton gaan hoor... ik weet trouwens niet of je (zelfs 2ehands) voor 1500 zo'n setje gaat kunnen vinden hoor...