Poster: Phenix
De reden dat er zoveel verschil in zit in de jogweels komt omdat de 800 en de 1000 bedoelt zijn als digitale draaitafels. De 100, 200 en 500 zijn bedoeld als cd-spelers.
Poster: greupJongens, misschien dat ik wat onduidelijk het gepost... maar het gaat mij d'r om dat het corrigeren met de jogs van 100, 500,800,1000 beter zou gaan dan met het jog van de cdj 200...
En vooral het feit dat een 100 beter zou corrigeren dan een cdj 200 is opvallend.
ik ben het met deze laatste zin niet eens.. want ik vind de 200 persoonlijk beter corrigeren dan de 100.Dan zou ik met je cdj naar de maker gaan, want ik vind hem toch echt beter corrigeren.De cdj 500 en 700 heb ik geen ervaring mee, en weet ik ook niks over het corrigeren. K'weet wel dat je deze jogweels kunt vergelijken met de cdj 100En Net zoals Phenix zegt:De reden dat er zoveel verschil in zit in de jogweels komt omdat de 800 en de 1000 bedoelt zijn als digitale draaitafels. De 100, 200 en 500 zijn bedoeld als cd-spelers.
Poster: DonBasco
Mijn ervaring is dat er wel een verschil zit tussen mijn 2 cdj-200s. De ene jogwheel heeft veel meer speling (als ik er op de rand op druk) dan de ander.
Kan ik dit zelf verhelpen?
Poster: Ferryde techniek van de cdj-100 en 200 jog is identiek....
Ok als de techniek exact het zelfde is dan mag jij mij nu uitleggen waarom ik dj's krijg die d'r niet binnen 5 min normaal mee kunnen corrigeren terwijl ze dat wel op een cdj 100 kunnen.
Poster: DonBasco
@patrickbeuken
Ik snap dat het niet echt een probleem is, maar ik begrijp niet waarom de ene speler het wel en de andere het niet heeft.
Poster: PatrickBeuken
Bij die andere komt dat nog wel :P
@de rest: ik kan me heel slecht voorstellen dat de techniek in de cdj100 exact hetzelfde is als die in de cdj200... ze maken niet voor niets een nieuw model. Maar ik heb dus echt geen problemen met corrigeren... jogwheel had misschien wat meer weerstand mogen hebben, maar mij lukt t allemaal perfect.
Poster: PatrickBeuken
Je hoeft er niet mee te scratchen he... dus ik zie niet in waarom die rondjes zou moeten draaienJe gebruikt dat ding toch alleen maar om een beetje te corrigeren...
Poster: greupja, maar bij de cdj 100 werkt dat dus vele male fijner.. en heeft een minder gevoelig jog. Bij de cdj 200 corrigeerd die bij een kleine beweging Of niet, of te veel. en ik ben absolut niet de enige die hier momenteel last van krijgt ( en sinds ik er op let ga ik me d'r steeds meer aan ergeren)
Poster: Abc123Offtopic: (ik wil hier geen nieuw topic voor beginnen) Wat zouden jullie kiezen. De cdj200 of de Denon dn-s1000?thnks
moet je ook niet... is al gebeurd
Poster: Abc123Offtopic: (ik wil hier geen nieuw topic voor beginnen) Wat zouden jullie kiezen. De cdj200 of de Denon dn-s1000?thnks
Zou ik ook geen nieuw topic voor open... ik zou de zoek machiene d'r voor gebruiken!! staat genoeg over. En uiterraard kom je bij dit soort vragen altijd weer tot de conclusie dat het PERSOONLIJK is, dus dat er geen beste keus is.In dit topic hoeft er iniedergeval niet over gediscusierd te worden
Poster: Djillusion
De cdj 500 en 700