Geeft niet Djblom. ( Ik heb van jou ook een e-mail gehad waarin je vraagt om de Pioneer CDJ-800 MK II, zoals je toen in die mail zag, stond onderaan gewoon onze contact info, waar wij altijd op te bereiken zijn)
Ik vind het verschrikkelijk dat iemand het durft om onder iemand anders naam spullen op internet te zetten. Ik vrees dat ik niet de enige gedupeerde ben en ik hoop niet dat er iemand in is getrapt of dat alsnog doet!!! Nu ik dit forum lees, thanks aan Jules M, vallen er veel puzzelstukjes op de juiste plek.
Via mijn moederbedrijf, waar al mijn winkels onder vallen, komen nooit mailtjes binnen over prijzen en producten wel of niet op voorraad.
Ik ben daarom blij dat mensen gegoogeld hebben om mij te kunnen achterhalen.
Let dus op als je spullen op internet koopt:
Je kunt een echte dealer / winkel zo herkennen:
1) Er staat altijd contactinformatie op de website, een adres, telefoonnummer en e-mailadres. Nemen ze te telefoon niet op (wij zijn ook wel eens te druk) stuur dan een e-mail met het verzoek om je te bellen.
2) De meeste webshops hebben ook een winkel / showroom
3) Je bestelling moet je altijd kunnen afhalen, onder rembours laten versturen of vooruit laten betalen. De winkel beslist hier nooit in!! Als ze je vragen om vooruit te betalen, nooit doen!
Daarnaast kan je zelf, bij goed nadenken ook fake producten er tussenuit halen. Iets wat 1000 euro in Nederland kost, kan in Duitsland misschien voor 900 te koop staan. Dan is het echt onmogelijk dat iemand dit voor 500 euro aanbied. Dan is er altijd wat aan de hand.