Poster: dj-remonzoals gewoonlijk verstuurt ups in duitsland en nederland gewoon onder remboursdus ook vanuit duitsland naar nederland kosten van rembours vanuit duitsland naar nederland zijn.22,00 euro rembours verzendingendus gewoon lekker in nl kopen bij een echte dj shopdan weet je zeker dat je iets krijgt wat je wilt krijgen.
Poster: Lead
Kan ook een baksteen in de doos zitten natuurlijk, weeg net zoveel
Poster: Francessco
MK2? Euhm Hoe kan dat dan?
Poster: Francessco
Jah, maar hoe kan het dan in eens 500 euro goedkoper zijn. Dan is er toch iets mis lijkt mij. De prijzen zijn overal redelijk gelijk. Het kan niet zo zijn dat in het ene land een NIEUWE CDJ-800MK2 250 euro goedkoper is dan in een ander land. Er moet dan toch wel iets niet in de haak zijn lijkt mij ?
Poster: kev0
Zouden jullie dit trouwens doen:
2 x CDJ 800 MK2 kopen voor €1000,-
Zonder aankoopbonnen en garantie
Poster: djjwtuurlijk gewoon doen joh....iedereen wil toch dj gear zonder bonnen en garantie...en wat maakt het uit als hij (toevallig) na een week kapot is...je hebt ze toch goedkoop..denk eens na...koop gewoon in nederland/belgie je gear.. 99 op de 100 dat het goed gaat.wil je toch in duitsland kopen... eigen risico.. en niet zeuren daarna..
haah rlx .. :pwou alleen jullie mening, ik was er al zeker van dat ik het niet ging doen
Poster: kev0
Okej kvk nummer en meer info gekregen:
Naam: DJ-Equipment (Barry Agterberg)
Vestigingsplaats: Nieuwegein
KvK-nummer: 30198293 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging
Poster: BarryAgterbergHeren,Ik wil hier zelf even op reageren. Wij van DJ-Equipment bieden bovengenoemde Pioneer CD Spelers niet aan!!!Diegene komt uit onder DJ Equipement, en wij onder DJ-Equipment. Wij zijn wel een Nederlands bedrijf en zijn ook met een winkel in Nieuwegein gevestigd.Marcel Brouwer is bij ons niet bekend!Let dus op met wie je zaken doet!!!!!Met vriendelijke groet,
Barry Agterberg
Barry Agterberg Productions
Poster: BlastDe echte Barry Agterberg is betrouwbaarik heb nog steeds plezier van die naald + element die ik bij hem heb gekocht.
Goed zo :D Dat hoor ik graag!Mochten mensen twijfelen of weet ik het, je kunt ten alle tijde contact met mij opnemen of iets waar is of niet.Bij ons kan alles, ophalen, vooruitbetalen en onder rembours. Het is super vervelend dat zo iemand probeert mensen erin te luizen!!!
Poster: BarryAgterbergHeren,Ik wil hier zelf even op reageren. Wij van DJ-Equipment bieden bovengenoemde Pioneer CD Spelers niet aan!!!
...Met vriendelijke groet,
Barry Agterberg
Barry Agterberg Productions
antwoord genoeg?
Poster: Djblom
@Barry heb jij dan wel de pioneer cdj-800mk2 tekoop voor 540euro en kan je die dan ook ophalen in nieuwegein??