Betrouwbaar (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

kev0    posted on 26-03-2006 16:34
Hallo,

Laats kreeg ik dus van iemand op internet iets te zien dat hij CDJ 800 MK2 verkoopt voor € 540,- per stuk, en ik mocht er 2 hebben voor €999,-

Hij verzend alles vanuit Duitsland naar mijn huis toe, maar ik moet eerst geld overmaken naar hem, maar dalijk word ik dus om het zo maar even te zeggen ''genaaid'' en heeft hij het geld en ik krijg er niks voor terug.
Hij had wel een paar sites gegeven van hun company, 1 in Duitsland en 1 in Engeland dacht ik, maar ik kan er moeilijk achter komen of hij echt voor deze bedrijfen werkt.

Hoe kan ik er dus achter komen dat als ik het geld overmaak dat ik dan ook echt 2 x CDJ 800 MK2 kan krijgen? Want ik kan het niet komen ophalen, en ik heb ook al gevraagd of hij die producten niet eerst naar zijn huis kon zenden en dat ik ze daar kom ophalen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt voor jullie tijd,

DJKVN
User edit by kev0 on 26-03-2006 @ 16:36:18 (3%)

What do you think about Betrouwbaar ??

Vote :   

Blast    posted on 27-03-2006 17:26
Poster: kev0
Okej kvk nummer en meer info gekregen:

Naam: DJ-Equipment (Barry Agterberg)
Vestigingsplaats: Nieuwegein
KvK-nummer: 30198293 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging

Heet die gozer bij wie je had besteld 'Barry Agterberg'?
Want ik heb ook ooit iets bij een van zijn bedrijven besteld, en ik kreeg het gewoon binnen. Bovendien staat op internet waar die gast woont...
kev0    posted on 27-03-2006 17:38
Poster: Blast

Heet die gozer bij wie je had besteld 'Barry Agterberg'?
Want ik heb ook ooit iets bij een van zijn bedrijven besteld, en ik kreeg het gewoon binnen. Bovendien staat op internet waar die gast woont...

Ja hij zegt dat hij zo heet..

Camino    posted on 27-03-2006 17:40
en hij staat onder die naam in de kvk dus dat zal dan echt wel zo zijn
Blast    posted on 27-03-2006 17:56
zoals ik al eerder zei, had ik iets (een week of 3 terug) bij hem besteld. En ik kreeg het gewoon binnen zoals het hoorde.

Ik zeg niet dat je akkoord moet gaan met die gozer, die keus ligt geheel bij jouw. Stel dat je het koopt, en hij levert het niet, dan ga je langs zijn huis met wat vrienden en honkbal knuppels

kev0    posted on 27-03-2006 18:17
zoals ik al eerder zei, had ik iets (een week of 3 terug) bij hem besteld. En ik kreeg het gewoon binnen zoals het hoorde.

Ik zeg niet dat je akkoord moet gaan met die gozer, die keus ligt geheel bij jouw. Stel dat je het koopt, en hij levert het niet, dan ga je langs zijn huis met wat vrienden en honkbal knuppels

ja :P

Maar wat had jij bij hem besteld dan ?
En hoe wist je zeker dat je hem kon vertrouwen?
En hoe kwam je bij hem ?

Blast    posted on 27-03-2006 18:30
ik had bij hem toen een ortofon concorde pro S + flightcase en extra naald besteld. Dit is wel klein vergeleken met 2x een 800 MK2.

Ik had het aan m'n pa gevraagd of hij deze gast betrouwbaar vond. M'n pa en ik gingen toen ff googlen en kwamen erachter dat die die wel betrouwbaar was (ik had gevonden dat die o.a Trance Energy en Innercity en nog meer van dat soort feesten hielp opbouwen). Ook stond zijn huis adres ergens op internet vermeld (kweet alleen niet meer waar Winking my eye En ik had onder rembours besteld, voor de zekerheid.

Ik kwam via hem, omdat ik op marktplaza zat te kijken, en daar stond een link naar een bedrijf van hem dat DJ apparatuur verkocht.

Blast    posted on 27-03-2006 18:32
Mod edit by Lead on 27-03-2006 22:31 (72%)
kev0    posted on 27-03-2006 18:37
En, was het bij hem ook een stuk goedkoper dan in de winkel ?

Ik vind het namelijk wel eng om €1000,- op zijn rekening te storten.. als je snapt wat ik bedoel Happy, laughing
jeansos2    posted on 27-03-2006 20:53
IK zou is bij een webshop zoals deejayladen kijken ofzo.

Deze zijn goedkoop EN veilig.

Djblom    posted on 27-03-2006 21:34
ik heb net een mailtje gestuurd via die site die blast gaf en ik kan 2cdj-800mk2 krijgen voor de gewone normalen prijs dus 1550 voor 2 dus geen 999,-:s:s
kev0    posted on 27-03-2006 21:37
Poster: Djblom
ik heb net een mailtje gestuurd via die site die blast gaf en ik kan 2cdj-800mk2 krijgen voor de gewone normalen prijs dus 1550 voor 2 dus geen 999,-:s:s

mhh okej.. vaag misschien is dat weer via iets anders ofzo.. maar tegen mij zei hij echter €999,- voor meer info moet je me maar ff pmen
User edit by kev0 on 27-03-2006 @ 21:38:19 (19%)
robertvisser    posted on 27-03-2006 21:44
ik hoop dat mensen er eens achter gaan komen dat webshops marktverziekers zijn en dat het gewoon linke soep is... je vraagt er zelf om om genaaid te worden...
kev0    posted on 27-03-2006 21:46
Poster: robertvisser
ik hoop dat mensen er eens achter gaan komen dat webshops marktverziekers zijn en dat het gewoon linke soep is... je vraagt er zelf om om genaaid te worden...
 tja, jammer dat er van die bedriegers zijn Winking my eye
Maargoed ik ben dit ook niet van plan te doen, cker niet eerst geld storten
DJ-Emotion    posted on 27-03-2006 22:13
Poster: robertvisser

Ken je programma's als:
Kassa, Radar etc. (Check ff het Forum van Radar en Kassa)
Bestaan al jaar en dag (ook al voor dat er webshops waren).

Zitten weekelijks vol met ellende van winkels en bedrijven (ook webshops).
Dus laten we nou niet roomser als de Paus doen.

Ook in dit geval zijn er goede en slechte Webshops, net als winkels

User edit by DJ-Emotion on 27-03-2006 @ 22:14:07 (1%)
kev0    posted on 27-03-2006 22:26
Jep Kassa ken ik, ja maar betrouwbare hebben meestal een site enzo.. en niet uit het buitenland waarvan je niet weet of hij daar echt voor werkt
jordy    posted on 27-03-2006 23:19
cker niet eerst geld storten

je denkt dat ze het opsturen en dan afw88 tot ze hun geld krijgen? Winking my eye

ik heb mijn spul ook uit duitsland gehaalt... scheelde me dik 1000 euro namelijk en dat vond ik het garantie-risico wel waard...

check je PM voor de website (die site is in ieder geval safe Winking my eye daarom geef ik em je)

kev0    posted on 28-03-2006 09:15
Poster: jordy

je denkt dat ze het opsturen en dan afw88 tot ze hun geld krijgen? Winking my eye

ik heb mijn spul ook uit duitsland gehaalt... scheelde me dik 1000 euro namelijk en dat vond ik het garantie-risico wel waard...

check je PM voor de website (die site is in ieder geval safe Winking my eye daarom geef ik em je)

Okej ty ! Happy, laughing
Blast    posted on 28-03-2006 14:33
En, was het bij hem ook een stuk goedkoper dan in de winkel ?

Ik vind het namelijk wel eng om €1000,- op zijn rekening te storten.. als je snapt wat ik bedoel Happy, laughing

Het was zker een stuk goedkoper dan in de winkel of andere internet winkels.

En ik snap het volkomen dat je het eng vind om 1000 euro op zijn rekening te storten. Maar wat die Barry Agterberg d8 ik ook deed, is dat je op afspraak het kan komen halen. Dat je dus ergens naar die gast toe gaat en dan kijkt of die 800 mk2's het goed doen, en dan ter plekke hem het geld overmaakt.

Djblom    posted on 28-03-2006 15:03
ik heb net een mailtje van hem gekregen en er stond in:

Beste hippie,
Originele garantie want alles is nieuw.
Ik verkoop voor DJ Equipment.
Die verzenden alles vanuit Duitsland.
We hebben de aanbieding 2X CDJ-800 MK2 voor 999 euro
De UPS verzekerde verzendkosten zijn gratis.
Met Vriendelijke Groet,
Marcel Brouwer
DJ-Equipment

kev0    posted on 28-03-2006 15:10
Poster: Djblom
ik heb net een mailtje van hem gekregen en er stond in:

Beste hippie,
Originele garantie want alles is nieuw.
Ik verkoop voor DJ Equipment.
Die verzenden alles vanuit Duitsland.
We hebben de aanbieding 2X CDJ-800 MK2 voor 999 euro
De UPS verzekerde verzendkosten zijn gratis.
Met Vriendelijke Groet,
Marcel Brouwer
DJ-Equipment

ja ik ook :p

maar nu nog vertrouwen Winking my eye
Hij zal wel denken wat hebben er op eens veel mense intresse :p

maar verder zijn wel al zijn gegevens bekend. Zoals kvk nummer over waar die woont enz enz.. dus naaien zal voor hem  moeilijk gaan..

@ Blast

Dit wou hij bij mij niet ofzo, ik moest zowiezo eerst t geld op zijn rek. storte en dan stuurde hij het naar mn huis, hij wou namelijk geen afhaalbedrijf worden ofzo

Blast    posted on 28-03-2006 15:41
@ Blast

Dit wou hij bij mij niet ofzo, ik moest zowiezo eerst t geld op zijn rek. storte en dan stuurde hij het naar mn huis, hij wou namelijk geen afhaalbedrijf worden ofzo

Dan zou ik het niet kopen. Je wilt namelijk wel 100 procent zkerheid hebben

jordy    posted on 28-03-2006 16:48
kweet niet maar als de CDJ800MK2 € 789,00 euro kost bij new line.. lijkt me 999 ERG weinig...
600 euro korting lijkt me het wantrouwen wel waard?

voor 499.50 p/s ken ik wel meer geintresseerden Winking my eye
DJ-Emotion    posted on 28-03-2006 19:40
ik had bij hem toen een ortofon concorde pro S + flightcase en extra naald besteld. Dit is wel klein vergeleken met 2x een 800 MK2.
Ik had het aan m'n pa gevraagd of hij deze gast betrouwbaar vond. M'n pa en ik gingen toen ff googlen

Heel slim!
Camino    posted on 28-03-2006 19:43
hahaha google lost alles op :p maar dat is idd een slimme aanpak... niet waterdicht maar wel een goede indicatie
dj-remon    posted on 28-03-2006 19:53
zoals gewoonlijk verstuurt ups in duitsland en nederland gewoon onder rembours

dus ook vanuit duitsland naar nederland  kosten van rembours vanuit duitsland naar nederland zijn.

22,00 euro rembours verzendingen

dus gewoon lekker in nl kopen bij een echte dj shop

dan weet je zeker dat je iets krijgt wat je wilt krijgen.

Reply on last page

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

39 Users online: 9 Guests (30 Unknown)
Pages generated today : 22.634
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.751.965

DJResource

About & Contact Us