Poster: MaxvEckniet doen, de kans dat je opgelicht is te groot als ik dit lees. Zowieso nooit eerder geld overmaken alleen bij betrouwbare ( nederlandse ) webshops. Ik heb zelf een keer een aanbod gekregen voor 2 numark CDX en een pioneer djm 600 voor 800 euro, toen moest ik ook me geld overmaken en kon ik het drie dagen proberen ofzo, maar toen ik een mailtje kreeg van de verzending stond er in dat het pakket 13 kilo woog en toen had ik wel door dat het niet klopte.
En je had je geld wel over gemaakt?
Nee, Rembours kan niet vanaf het buitenland verstuurd worden
Een overschijving is hgeheel veilig. U betaald en uw cd speler wordt automatisch verzonden door ups. Als er iets misgaat en u meldt dat binnen 90 dagen na vertrek bij ons krijgt u uw geld terugKreeg ik ook nog van hem..
Poster: kev0En je had je geld wel over gemaakt?
Nee, Rembours kan niet vanaf het buitenland verstuurd worden
Een overschijving is hgeheel veilig. U betaald en uw cd speler wordt automatisch verzonden door ups. Als er iets misgaat en u meldt dat binnen 90 dagen na vertrek bij ons krijgt u uw geld terugKreeg ik ook nog van hem..
neej, heb het geld niet overgemaakt zeker niet toen ik dit mailtje ontving:
i'm in spain and I don't have a ccess at my phone number
Poster: PatrickBeuken
Vraag gewoon om een factuur of offerte.. hij werkt bij dat bedrijf, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Ook vraag je ff naar hun Algemene Voorwaarden...
Poster: kev0En als ik daar een orginele en zo van krijg ?
Want hij kan er natuurlijk ook zelf een maken of kan dat niet ?
ja dat kan. Die vent waar ik het net over had, had een heel tnt verzend ding nagemaakt inclusief logos enzo
Poster: MaxvEckja dat kan. Die vent waar ik het net over had, had een heel tnt verzend ding nagemaakt inclusief logos enzo
omg man, dat er gewoon van die zieke mensen bestaan, die geen werk of wat dan ook hebben en dan maar geld gaan jatte.. pff
Poster: PatrickBeuken
Vraag gewoon om een factuur of offerte.. hij werkt bij dat bedrijf, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Ook vraag je ff naar hun Algemene Voorwaarden...
Poster: DeafDJ
en je kan wel rembours van het buitenland sturen; kost wel wat maaar ja. De prijs is ook Veel te laag om betrouwbaar te zijn... vraag hem anders naar zijn kvk nummer...
quote: |
Poster: MaxvEck niet doen, de kans dat je opgelicht is te groot als ik dit lees. Zowieso nooit eerder geld overmaken alleen bij betrouwbare ( nederlandse ) webshops. Ik heb zelf een keer een aanbod gekregen voor 2 numark CDX en een pioneer djm 600 voor 800 euro, toen moest ik ook me geld overmaken en kon ik het drie dagen proberen ofzo, maar toen ik een mailtje kreeg van de verzending stond er in dat het pakket 13 kilo woog en toen had ik wel door dat het niet klopte. |