Poster: FrancesscoEn heb op mijn kamer zo'n Trust 5.1 Home theater system. Zou ik daar mijn mengpaneel op aan kunnen sluiten of niet?
de 4500P 5.1 Home theatre system van trust? Want deze kan je op een mixer aansluiten, ik heb zelf (ook) dit systeem en ik kan het gewoon aan sluiten
Poster: Francessco(Offtopic) Jah . helemaal juist ! Wat goed haha . Zie het nu helemaal positief in! Wat voor mxer heb jij dan staan
Ontopic!
ik heb thuis een behringer DJX 700 staan.
Poster: DjCollinBosgraafAls je echt voor de hiphop gaat dan zou ik voor de Vestax PMC-05PROIII gaan€ 399,00 ,-maar als je wil uitbreiden en ook wel dance draait zou ik de PCV-275 Vestax doen€ 399,00 ,-
Poster: iZ
Ik sluit me hierbij aan. Behalve bij de prijzen die erbij staan.
Vestax PCV-275 --> € 379,-
Vestax PMC-05PROIII --> € 339,- (demo, volledig fabrieksgarantie, geen gebruikers sporen)
Ik heb zelf de PCV-275. Super mixer!!
Poster: DeafDJ
terug naar je originele post... ik moet nog steeds de eerste "versleten" dateq zien... die dingen zijn onverwoestbaar en gaan tering lang mee (vandaar ook dat ze vrij duur zijn)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.