Poster: J4mi3
Hallow ik wil aan jullie vrage of jullie mij een beetje advies wille geven over wat apparatuur... ik heb er egt geen verstand van maar ik mocht vooor de grap bij een vriend van me draaien en ik vond dat hartstikke gaaf...
Dus leek het me leuk om ook zoiets te kopen! Eigelijk wil ik niet meer uitgeven dan 300 euro ik weet dat het heel weinig is maar 2dehands is het denk ik wel te doen als ik een beetje rond zoek!Ook heb ik wat gezien bij de Kijkshop whaha :P niet lagge maar het is van Skytec is dit egt vullis of kan je er nog wat mee?Ik zou het heel gaaf vinde als jullie me een beetje wille helpen....Alvast bedankt Groetjes van Jamie!!!
Poster: J4mi3Ik zou het heel gaaf vinde als jullie me een beetje wille helpen....
Jamie, wat ik ook heel gaaf zou vinden is als jij ONS een beetje zou helpen.Zeg uns wat je precies verwacht voor die 300 euro....Cd-speler + mengpaneel?Draaitafels + mengpaneel?Of moet er misschien ook nog een geluidsinstalatie bij
Poster: soundcollector
ik raad je aan mijn cd spelers te kopen :D zie bij selling and buying dap audio 700d
Poster: greupEn waarom zou hij dat in godsnaam doen??Zodat jij hem kwijt bent zeker...... ( ik hoop zelf ook dat je inziet hoe lomp deze post is)
ik vind het persoonlijk niet lomp, ik zou hem deze ook adviseren omdat het wel een goede cd speler voor deze prijs is (en hij kan waarschijnlijk wel onderhandelen) zeker als je weet dat deze 6oo heeft gekost.en wat maakt het uit als hij dat zegt?de ene wil een cd speler en de andere wil er een kwijt, wat wil je nog meer?vind het vrij lomp da je er zo op reageert, kom anders zelf met andere altenatieve die dan wel goed zijn voor deze jongen...* ontopic*ik zou wel een cd speler aanrade omdat dit goedkoper is dan meteen platenspelers en platen te kopen.en als je thuis een beetje stereo toren hebt zit er waarschijnlijk ook een aux ingang op... ik zou om te beginnen daar je gear op aan sluiten, anders word het wel een heel duur grapje zeker als je nog niet zeker weet of je het echt leuk vind
Poster: greup
misschien dat hij d'r in het vervolg bij kan zetten WAAROM hij die zou aanraden!! en hou wel rekening met het feit dat deze cd spelers nergens meer te krijgen is. En ook heb ik nergens kunnen vinden of deze cd-speler wel een true instart heeft
Poster: djmamomijn eerste cd speler was een jb system cd 4000, en was zelfs nog kapot en al 2 jaar niet meer te koop.ik heb hem laten maken (waren een paar druk rubbers kapot) en ben daar toen mee begonnen, ook had deze speler geen true instart, oke je bent wat langer bezig met je plaat goed klaar zetten. maar ik heb daar nog nooit wakker van gelegen.die cd speler is nu ongeveer 10? jaar oud heeft in een 3 drive-in shows gezeten in een kroeg (half jaar) en nu staat deze bij mijn neefjes die er met veel plezier mee draaien (heb hem wel gratis weg gegeven).en hoezo zou hij er waarom bij moeten zetten? lijkt me duidelijk dat hij hem gewoon verkoopt en die andere jongen zoekt gear (alle andere dingen die nodig zijn om te weten staan toch in zijn verkoop topic!)ik snap niet dat je er z'N ophef over maakt... heb je zelf iets te koop?
Poster: greup
Ik zeg dat hij true instart nodig heeft wil hij gaan mixen, ander kun je net zo goed huis tuin en keuke rommel neer zetten. zonder true instant start is een strakke mix gewoon bijna onmogelijk.
Poster: J4mi3
Hallow ik wil aan jullie vrage of jullie mij een beetje advies wille geven over wat apparatuur... ik heb er egt geen verstand van maar ik mocht vooor de grap bij een vriend van me draaien en ik vond dat hartstikke gaaf...
Dus leek het me leuk om ook zoiets te kopen! Eigelijk wil ik niet meer uitgeven dan 300 euro ik weet dat het heel weinig is maar 2dehands is het denk ik wel te doen als ik een beetje rond zoek!Ook heb ik wat gezien bij de Kijkshop whaha :P niet lagge maar het is van Skytec is dit egt vullis of kan je er nog wat mee?Ik zou het heel gaaf vinde als jullie me een beetje wille helpen....Alvast bedankt Groetjes van Jamie!!!
Persoonlijk zou ik voor 2e handse cd speler(s) kijken met een nieuwe mixer, er zijn genoeg (voor de beginner) goede goedkope mixers, zorg wel dat je een equalizer hebt per kanaal dus 3 knoppen met bass, mid en hoog per kanaal.met dit kun je leuk beginnen
[edit: gebruik EDIT in plaats van een REPLY op jezelf]
en zou kijken of je de cd speler van soundcollector kan kopen (wel onderhandelen)
Dan koop je voor 50 euro nog een simpel behringertje... en klaar is kees behringer
dan koop je nog beter een JB systems...