Poster: J4mi3
Hallow ik wil aan jullie vrage of jullie mij een beetje advies wille geven over wat apparatuur... ik heb er egt geen verstand van maar ik mocht vooor de grap bij een vriend van me draaien en ik vond dat hartstikke gaaf...
Dus leek het me leuk om ook zoiets te kopen! Eigelijk wil ik niet meer uitgeven dan 300 euro ik weet dat het heel weinig is maar 2dehands is het denk ik wel te doen als ik een beetje rond zoek!Ook heb ik wat gezien bij de Kijkshop whaha :P niet lagge maar het is van Skytec is dit egt vullis of kan je er nog wat mee?Ik zou het heel gaaf vinde als jullie me een beetje wille helpen....Alvast bedankt Groetjes van Jamie!!!
Poster: J4mi3Ik zou het heel gaaf vinde als jullie me een beetje wille helpen....
Jamie, wat ik ook heel gaaf zou vinden is als jij ONS een beetje zou helpen.Zeg uns wat je precies verwacht voor die 300 euro....Cd-speler + mengpaneel?Draaitafels + mengpaneel?Of moet er misschien ook nog een geluidsinstalatie bij
Poster: soundcollector
ik raad je aan mijn cd spelers te kopen :D zie bij selling and buying dap audio 700d
Poster: greupEn waarom zou hij dat in godsnaam doen??Zodat jij hem kwijt bent zeker...... ( ik hoop zelf ook dat je inziet hoe lomp deze post is)