2dehands dj apparatuur
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

J4mi3    posted on 23-03-2006 22:11

Hallow ik wil aan jullie vrage of jullie mij een beetje advies wille geven over wat apparatuur... ik heb er egt geen verstand van maar ik mocht vooor de grap bij een vriend van me draaien en ik vond dat hartstikke gaaf...

Dus leek het me leuk om ook zoiets te kopen! Eigelijk wil ik niet meer uitgeven dan 300 euro ik weet dat het heel weinig is maar 2dehands is het denk ik wel te doen als ik een beetje rond zoek! 

Ook heb ik wat gezien bij de Kijkshop whaha :P niet lagge maar het is van Skytec is dit egt vullis of kan je er nog wat mee?

Ik zou het heel gaaf vinde als jullie me een beetje wille helpen....

Alvast bedankt Groetjes van Jamie!!!

What do you think about 2dehands dj apparatuur ??

Vote :   

DJMichel    posted on 23-03-2006 22:18
Poster: J4mi3

Hallow ik wil aan jullie vrage of jullie mij een beetje advies wille geven over wat apparatuur... ik heb er egt geen verstand van maar ik mocht vooor de grap bij een vriend van me draaien en ik vond dat hartstikke gaaf...

Dus leek het me leuk om ook zoiets te kopen! Eigelijk wil ik niet meer uitgeven dan 300 euro ik weet dat het heel weinig is maar 2dehands is het denk ik wel te doen als ik een beetje rond zoek! 

Ook heb ik wat gezien bij de Kijkshop whaha :P niet lagge maar het is van Skytec is dit egt vullis of kan je er nog wat mee?

Ik raad je aan om toch door te sparen voor het betere werk. Dan heb ik het niet over pioneer technics enz, maar gewoon voor de wat goedkopere dj merken. vertel anders eerst waar je voorkeur ligt met draaien? Wat voor soort mixer wil je en wil je met cd's of platen gaan draaien. Misschien dat wij hier dan wel een leuk setje voor je kunne samen stellen. Winking my eye

Quote --> Ik mag aannemen dat je voor de 300 euro alleen de dj set bedoeld en niet inclusief de boxen en de versterker
User edit by DJMichel on 23-03-2006 @ 22:19:26 (12%)