De nieuwe DJ-Resource.NL
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

W.i.M    posted on 26-01-2004 17:56
Gisteren 26-01-2004 zijn we officieel van start gegaan met onze zelf geschreven content management system. Dit heeft geresulteerd in een nieuwe layout. Deze nieuwe site heeft voor ons vele voordelen waaronder de snelheid en het beheren van de CMS en daarmee de content. Er zal hier en daar nog wat gesleuteld moeten worden om de boel te optimaliseren. Er zullen ook nog bugs in het CMS of in de tevens zelfgeschreven modules voorkomen maar deze zullen na melding spoedig worden opgelost. Verder zullen er in de toekomst modules bij gebouwd worden zoals private messages, forum polls e.d. De CMS en de daarvoor geschreven modules zijn geschreven door Lead en Wim voor the DJ-Resource. Bij het zien van bugs, of het je iets te melden voor verbeteringen en/of commentaar meldt het hier.... It Rocks !!:
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

What do you think about De nieuwe DJ-Resource.NL ??

Vote :   

Lead    posted on 26-01-2004 22:08
1 ding blijft jammer, we hebben de login gegevens niet kunnen transporteren naar de nieuwe site. Je zult je dus Opnieuw moeten aanmeld. Helaas was dit onvermijdelijk....:sad: :idea: Maar er is ook goed nieuws : Het is maar heel even werk Happy, laughing Naam + ww + email invoeren en replyen op de mail die je ontvangt. Je kunt vervolgens inloggen en de rest van je persoonlijke gegevens invoeren in je Profile.... That's it :D Have fun op de site
Let the BASS be louder
Alex    posted on 26-01-2004 22:58
Gefeliciteerd met te nieuwe site mannen, mooi werk! Oh YESes:Oh YESes:Oh YESes:Oh YESes:Oh YESes:Oh YESes:Oh YESes:Oh YESes:Oh YESes:Oh YESes:Oh YESes:
Koene    posted on 26-01-2004 23:46
ja goed werk, voor mij stuk fijner, want allesd is 10x sneller, en dat is handig alsd je een kut comp. heb Sad
Ger-E    posted on 01-02-2004 11:34
Manne, 1 woord: Super! Happy, laughing
Gupy    posted on 20-02-2004 19:54
Ja, mooi hoor...en ik ben er ook weer.: joke :
User edit by W.i.M on 16-05-2004 @ 22:35:01 (5%)
W.i.M    posted on 20-02-2004 20:13
He, he, eindelijk.... we hebben op je gewacht Happy, laughing
Gupy    posted on 21-02-2004 11:52
Aaah, da's wel tof van je. Beetje erg druk geweest laatste tijd. 8O
Dappie    posted on 01-03-2004 22:05
Oh... Hier is dus de plaats om te op te merken dat deze site echt 8O heel mooi is geworden en natuurlijk wat veel belangerijker is, het werktWinking my eyeWinking my eyeWinking my eyeWinking my eyeWinking my eye Winking my eyeWinking my eyeWinking my eyeWinking my eyeWinking my eye Winking my eyeWinking my eyeWinking my eyeWinking my eyeWinking my eye Winking my eyeWinking my eyeWinking my eyeWinking my eyeWinking my eye Winking my eyeWinking my eyeWinking my eyeWinking my eyeWinking my eye
User edit by W.i.M on 16-05-2004 @ 22:34:28 (15%)
W.i.M    posted on 02-03-2004 18:15
@Dappie: Natuurlijk werkt het, alleen nog geen F5 beveiliging maar die zal er spoedig ook in komen :D
Dude    posted on 15-05-2004 14:34

ik zie dat ik hier nog geen commentaar heb gegeven ..............

bij deze dan maar ,

ziet er weer coooooooollllll uit gastuh....

Lead    posted on 15-05-2004 14:39
En iedereen zich nu maar afvragen wat een F5-proof is
Let the BASS be louder
Jorrit    posted on 16-05-2004 17:18
F5 is vernieuwen [goed he!]
Alleen wat F5 proof is
Lead    posted on 16-05-2004 17:31
Als je iets maakt neem je aan dat je hele scriptje wordt uitgevoerd.

Het kan altijd dat een bezoeker op een onverwacht moment de pagina ververst en dus niet wacht totdat alles is uitgevoerd. Hier moet je rekening mee houden tijdens het schrijven van je script. Voorbeeld hiervan zijn dubbele postings als je text invoerd (forum post, commentaar onderaan topic of gallery). Het lijkt vanzelf sprekend maar hier gaat best nog wel de nodige tijd inzitten.
Let the BASS be louder
W.i.M    posted on 16-05-2004 22:32
hoezo veel tijd in zitten ?

Deze site hebben we toch ook in een half jaartje gemaakt
W.i.M    posted on 17-05-2004 20:43

BTW: het lukte me niet om een .Gif als avatar te uploaden ?

Mona, hoe komt dat ?

Lead    posted on 17-05-2004 23:23

gif zou wel moeten lukken denk ik, die van mij is ook gif.... misschien ergens een hoofdletter ? Alles in hoofdletters zou in ieder geval moeten werken....

Let the BASS be louder
Jordi    posted on 23-05-2004 10:08

Site ziet er fris uit =)!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

84 Users online: 11 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 26.605
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.137.218