Poster: DeafDJ
alternatief: CDJ200; zie alle threads die hier al over geschreven zijn
Poster: Sandr
Ik heb met geen van de 3 ervaring, maar als alternatief ben je wel de Pioneers vergeten.
De CMX 3000 of CMX 5000.
Met de 3000 heb ik zelf goede ervaringen. Maar over de andere kan ik je geen advies geven.
Poster: Sandr
Voor ongeveer 1100 euro heb je er een, dus ver erboven zit hij niet.
Poster: Max1984
Heb ik vandaag mee gedraaid toevallig, maar vind het niet fijn dat er geen scratch functie op zit en geen mp3-comptabiliteit. Zag er wel mooi(er) uit en draaide lekker, maar bij de Denon krijg je meer functies voor dezelfde prijs.
Poster: Jorrit
De CDJ-200 heeft wel mp3 compatabiliteit...
Als je een cd speler zoekt en er serieus mee wilt scratchen zou ik geen van deze spelers nemen, hier is de scratch meer een effect, zelfde verhaal op de CMX-3000.
Poster: Jorrit
Ok, dan is dat geen probleem
CDN-88 begint met scratchen na een beweging toch?
Misschien zou de DN-S1000 dan effe wennen zijn, die jog moet je namelijk indrukken (niet zoals op een CDJ-800, maar tis meer een klikje).
De CMX-3000 werkt nagenoeg hetzelfde als de CDN-88 geloof ik (als ik de goeie CDN-88 in mn hoofd heb)
Poster: Max1984
Begrijp ik goed dat die cmx's al een paar jaar oud zijn?
wat bedoel je precies met key functie? master tempo in pioneer termen?
Edit: moet je maar eens na gaan hoe oud de CDJ1000 ondertussen is; en nogsteeds een super bak
master tempo van pioneer klinkte (mede dankzij de legato link) prachtig.... is weinig op aan te merken; mooi geluid, klinkt niet helmaal niet digitaal ofzo...
quote: |
Poster: Sandr Voor ongeveer 1100 euro heb je er een, dus ver erboven zit hij niet. |
5000 is uit productie dacht ik