Poster: Jorrit
de tip van dj stijl is smaak, maar ik zou toch zeggen dat een boeiende dj mix voorkeur heeft boven een redelijk basic mix.
Verder zou ik nog altijd gedeeltelijk afstappen van die platenkeuze, dat je top40 dance plaatjes draait voor herkenning is prima, maar niet constant.
oh er zijn zat underground achtige tracks op cd te krijgen, ook op legale wijze downloadbaar!
Maar als het om de technische kant gaat, waarom zou je dan een track 3 minuten laten lopen, ik zou dus zo snel mogelijk laten zien wat ik kan. En alleen overgangen is ook zo simpel. Het is jammer dat je apparatuur niet veel meer toe laat maar met scratches en echo's kan je leuke dingen. Spelen met de eq en faders kan ook leuke dingen opleveren.
Zie maar wat je met m'n tips doet, ik zeg alleen wat ik zou doen.
de apparatuur die aanwezig is heeft geen effecten en is redelijk basic, en bij mijn mix heb ik ook met de eq gespeeld maar dat heb ik blijkbaar zo goed gedaan dat niemand het hoord.... das ook knap.... (bedoel de apparatuur op de contest)
Of niet ver genoeg das nog maar de vraag. Als een DJ truuken doet geeft dat voor het publiek en jury een heel erg positief effect.
Ik kan eindeloos met je door discussieren, maar dat heeft geen nut.
Jij vraagt wat je van de mix vind, ik geef mn mening. Punt.
Ok heb geluisterd, en heb comments:
wat me vooral opvalt is je platenkeuze. Men pakt de dance top40 en je hebt alle tracks uit jou mix bij wijze van spreken, als ik jou was zou ik veel meer tracks zoeken die niet iedereen draait...
Ook valt op dat het allemaal dezelfde zoetsappige tracks zijn, en bij die sweverige track valt de energie een beetje weg naar standup...
Verder m'n laatste tip: probeer zoveel mogelijk nummers in een zo kort mogelijke tijd te draaien en voor het gehalte truuken wat op, zo laat je je skills zien. Dat een dj na 3 minuten een overgang kan maken is duidelijk.
Verder goeie mix hoor, alleen ik zou het anders aangepakt hebben.
btw. welke remix van standup was dat, wel lekker...
Sorry maar ik ben het hier met mamo eens. Ik hoor bij veel van jullie mixen al een overgang na nog geen 2 minuten. Ik doe precies hetzelfde als mamo en ik heb veel livesets gehoord van bekende dj's en die doen precies hetzelfde. Al die korte overgangen is zo druk en dan heb ik meer het idee dat je zo'n alround dj ben. Dit is mamo volgens niet, hij legt zijn keus meer op het specificeren op 1 muziekstyle en daar moet je begrip voor hebbenIk vind het een super mix trouwens mamo
*zucht* staat er ergens dan dat ik er geen begrip voor heb?
Ik zeg alleen dat ik persoonlijk het anders aangepakt zou hebben, en daar kan je het wel niet mee eens zijn, dan blijft het nog steeds mijn mening.
Poster: DeafDJ
lange overgangen zijn mooier, maar ik vraag me wel af of de nadruk op deze contest op techniek ligt; dan kan je beter aan 50 tracks per uur werken denk ik...
ok heb hem net af... mixes klinken lekker strak; muziekkeuze wel leuk (mocht idd ietsje minder commercieel voor mij). best wel goed. Als het even kan let er op dat er geen 2 verschillende melodietjes tegelijk spelen want dat klinkt errrrg vals. Misschien kan je wel wat loopjes op de uitgaande track maken om dit op te lossen... maar zker een leuke mix!
Poster: djliberty
effe kijken
joepie 82 minuten wachten kzal vanavond wl eens downloadensorry
lange overgangen zijn mooier, maar ik vraag me wel af of de nadruk op deze contest op techniek ligt; dan kan je beter aan 50 tracks per uur werken denk ik...
Poster: tairiphaha neen had juist die van Chiel i like the bass gedownload
Heb je 56K modem ofzo? :S haha :P
Poster: Sandr
Nou eens kijken of ik nog wat aan deze discussie kan toevoegen:p