[M] club mix DJmamo (1/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmamo    posted on 22-03-2006 17:21
was me aan het voorbereiden op een dj contest en heb een oefenset opgenomen.

laat maar horen wat je ervan vind, ben benieuwd

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
www.moonentertainment.nl

What do you think about [M] club mix DJmamo ??

Vote :   

the-melody    posted on 22-03-2006 17:23
effe kijkenHappy, laughing

joepie 82 minuten wachten kzal vanavond wl eens downloadenWinking my eye sorry
User edit by the-melody on 22-03-2006 @ 17:23:45 (100%)
Cyrille    posted on 22-03-2006 17:24
reply.. ben benieuwd Happy, laughing
ChiellianvanWhod    posted on 22-03-2006 17:31
ff checkeHappy, laughing
LovelvanOerle    posted on 22-03-2006 17:36
ben benieuwd, welke contest btw ? :D
Francessco    posted on 22-03-2006 17:36
Oewie . the one and only !
djmamo    posted on 22-03-2006 17:38
Poster: Francessco
Oewie . the one and only !

die volg ik dan niet

Poster: LovelvanOerle
ben benieuwd, welke contest btw ? :D

top radio in belgie, moet zondag draaien om 13:00 uur
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 22-03-2006 @ 17:39:28 (100%)
the-melody    posted on 22-03-2006 17:42
ow proficiat zal dan eens luisterenWinking my eye
Camino    posted on 22-03-2006 17:43
ff tsjekke
Cyrille    posted on 22-03-2006 17:48
De mix luistert lekker weg.. Leuke nummers gebruikt en goed gemixt. Heb verder niet echt commentaar op je manier van mixen. Ik vind het lekker klinken.
djmamo    posted on 22-03-2006 17:50
ik heb zelf nog 2 punten op de mix die ik niet goed vond, maar zolang niemand het merkt begin ik er niet over
www.moonentertainment.nl
Cyrille    posted on 22-03-2006 17:51
Poster: djmamo
ik heb zelf nog 2 punten op de mix die ik niet goed vond, maar zolang niemand het merkt begin ik er niet over

In dat geval ga ik hem even lekker kritisch beluisteren Winking my eye
Jorrit    posted on 22-03-2006 17:52
Ok heb geluisterd, en heb comments:

wat me vooral opvalt is je platenkeuze. Men pakt de dance top40 en je hebt alle tracks uit jou mix bij wijze van spreken, als ik jou was zou ik veel meer tracks zoeken die niet iedereen draait...
Ook valt op dat het allemaal dezelfde zoetsappige tracks zijn, en bij die sweverige track valt de energie een beetje weg naar standup...

Verder m'n laatste tip: probeer zoveel mogelijk nummers in een zo kort mogelijke tijd te draaien en voor het gehalte truuken wat op, zo laat je je skills zien. Dat een dj na 3 minuten een overgang kan maken is duidelijk.

Verder goeie mix hoor, alleen ik zou het anders aangepakt hebben.

btw. welke remix van standup was dat, wel lekker...
Mod edit by Jorrit on 22-03-2006 17:53 (5%)
djmamo    posted on 22-03-2006 17:52
Poster: Cyrille

In dat geval ga ik hem even lekker kritisch beluisteren Winking my eye

het mag daar heb ik hem ervoor opgezet, om te kijken wat andere ervan vinden en wat hun anders zouden doen...

www.moonentertainment.nl
Steev    posted on 22-03-2006 17:55
Hoe kom jij aan die acapella van you've got the love? Zit verder lekker in elkaar, een beetje de manier waarop ik draai, alleen doe ik het met vinyl

alleen 1 tip, gebruik niet al teveel effecten, probeer die een beetje minder te gebruiken.

User edit by Steev on 22-03-2006 @ 18:09:13 (100%)
Laidback    posted on 22-03-2006 17:57
ff checken dan Happy, laughing...  
mix zelf ook veel club ..  ff kijken wat mn concurentie doet .. hahahaha :P
Cyrille    posted on 22-03-2006 17:59
Poster: Jorrit

Volgens mij de Steff Da Campo Sax Mix (staat op de o.a. op de cd-single)
Jorrit    posted on 22-03-2006 18:00
klopt idd Winking my eye had de titel ook van Nvie gehad, toch bedankt Winking my eye
djmamo    posted on 22-03-2006 18:01
Ok heb geluisterd, en heb comments:

wat me vooral opvalt is je platenkeuze. Men pakt de dance top40 en je hebt alle tracks uit jou mix bij wijze van spreken, als ik jou was zou ik veel meer tracks zoeken die niet iedereen draait...
Ook valt op dat het allemaal dezelfde zoetsappige tracks zijn, en bij die sweverige track valt de energie een beetje weg naar standup...

Verder m'n laatste tip: probeer zoveel mogelijk nummers in een zo kort mogelijke tijd te draaien en voor het gehalte truuken wat op, zo laat je je skills zien. Dat een dj na 3 minuten een overgang kan maken is duidelijk.

Verder goeie mix hoor, alleen ik zou het anders aangepakt hebben.

ik draai alleen de "club mix" of the lange versie van nummers, want als je oplet zul je zien dat mijn overgang bij elke plaat ongeveer 2 minuten duurt.

ik doe dit om dat het mijn style van draaien is en omdat ik het zo een geleidelijke overgang vind en zelf dus mooi vind.

en voor de contest: club wordt meestal zo gedraait en vind dat de jury hier rekening mee moet houden.

en het mooie is dat bijna iedereen op een contest niet de top 40 platen draaien omdat ze denken dat ander dat gaan doen, daarom heb ik er voor gekozen omdat wel te doen (en in belgie staan niet alle nummers die er in Nederland wel in staan in de top40 dan he) ook omdat dit erg herkennend is.

www.moonentertainment.nl
Jorrit    posted on 22-03-2006 18:04
Het kan dat je dat mooi vind, maar extended play als argumentie gebruiken klopt niet helemaal. Ik mix mijn extended play platen ook al naar 1:30 of 2 minuten uit.
Maargoed, als dat je stijl is, lekker zou houden. Toch denk ik dat snelle (lees: eerder) overgangen meer indruk maken op de jury

en voor de contest: club wordt meestal zo gedraait en vind dat de jury hier rekening mee moet houden.

Wat het meeste gedaan wordt is niet per definitie goed, kijk maar naar de DJM-600 Winking my eye

Mod edit by Jorrit on 22-03-2006 18:05 (1%)
djjw    posted on 22-03-2006 18:07
Lea_Phar    posted on 22-03-2006 18:09
...
djmamo    posted on 22-03-2006 18:10
Het kan dat je dat mooi vind, maar extended play als argumentie gebruiken klopt niet helemaal. Ik mix mijn extended play platen ook al naar 1:30 of 2 minuten uit.
Maargoed, als dat je stijl is, lekker zou houden. Toch denk ik dat snelle (lees: eerder) overgangen meer indruk maken op de jury

vond het al ruim veel 9 platen in een half uur en ja denk niet dat dat nog gaat lukken want dan moet ik heel mijn style gaan aan passen.
www.moonentertainment.nl
djmamo    posted on 22-03-2006 18:12
Poster: Dj_SteeV
Hoe kom jij aan die acapella van you've got the love? Zit verder lekker in elkaar, een beetje de manier waarop ik draai, alleen doe ik het met vinyl

alleen 1 tip, gebruik niet al teveel effecten, probeer die een beetje minder te gebruiken.

ik heb alleen gebruik gemaakt van de originele cd singles

en oke, leuke tip maar ik heb totaal geen effecten gebruikt.

deze mix is met een numark cdn 22mk3 en een dateq XTC gemaakt, verder niets dus ook niet met een effecten bak of iets
www.moonentertainment.nl
Jorrit    posted on 22-03-2006 18:12
je kan ook een vloeiende overgang houden in 45 seconden. Ik draai dit weekend een mix in 35 minuten en heb daar 15 tracks in verwerkt.
Maar het zijn maar tips, waar je dit topic tenslotte voor opende. Als ik in de jury zou zitten zou dit geen indruk op me maken, een set met meer tracks en waarin je meer hoort wat de DJ doet (truuken etc.) zou mij veel meer aanspreken.
djmamo    posted on 22-03-2006 18:13
je kan ook een vloeiende overgang houden in 45 seconden. Ik draai dit weekend een mix in 35 minuten en heb daar 15 tracks in verwerkt.
Maar het zijn maar tips, waar je dit topic tenslotte voor opende. Als ik in de jury zou zitten zou dit geen indruk op me maken, een set met meer tracks en waarin je meer hoort wat de DJ doet (truuken etc.) zou mij veel meer aanspreken.

ja maar dat is smaak en ik weet niet wat voor smaak de jury heeft....

www.moonentertainment.nl

154 Users online: 28 Guests (126 Unknown)
Pages generated today : 59.554
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.732.506