Poster: Jorrit
Ok heb geluisterd, en heb comments:
wat me vooral opvalt is je platenkeuze. Men pakt de dance top40 en je hebt alle tracks uit jou mix bij wijze van spreken, als ik jou was zou ik veel meer tracks zoeken die niet iedereen draait...
Ook valt op dat het allemaal dezelfde zoetsappige tracks zijn, en bij die sweverige track valt de energie een beetje weg naar standup...
Verder m'n laatste tip: probeer zoveel mogelijk nummers in een zo kort mogelijke tijd te draaien en voor het gehalte truuken wat op, zo laat je je skills zien. Dat een dj na 3 minuten een overgang kan maken is duidelijk.
Verder goeie mix hoor, alleen ik zou het anders aangepakt hebben.
btw. welke remix van standup was dat, wel lekker...
ik draai alleen de "club mix" of the lange versie van nummers, want als je oplet zul je zien dat mijn overgang bij elke plaat ongeveer 2 minuten duurt.
ik doe dit om dat het mijn style van draaien is en omdat ik het zo een geleidelijke overgang vind en zelf dus mooi vind.
en voor de contest: club wordt meestal zo gedraait en vind dat de jury hier rekening mee moet houden.
en het mooie is dat bijna iedereen op een contest niet de top 40 platen draaien omdat ze denken dat ander dat gaan doen, daarom heb ik er voor gekozen omdat wel te doen (en in belgie staan niet alle nummers die er in Nederland wel in staan in de top40 dan he) ook omdat dit erg herkennend is.