Nieuw Merk Bij Highlite
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

PatrickBeuken    posted on 22-03-2006 15:30
Highlite International is het bedrijf achter de merken DAP (geluid) en Showtec (licht). Vandaag las ik op hun website verschillende nieuwsberichten: New Products Liftoff, A new star is Born!!!‘ en ‘Meet Highlite during pro light+sound‘. Het komt erop neer dat ze op de Prolight + Sound in Frankfurt (grootste beurs van Europa op het gebied van showtechnieken en diskjockeyapparatuur, etc) een nieuw merk zullen introduceren.

Lees verder »
User edit by PatrickBeuken on 22-03-2006 @ 15:30:41 (2%)

What do you think about Nieuw Merk Bij Highlite ??

Vote :   

Nvie    posted on 22-03-2006 16:06
DMT dus :P maar wat gaan ze ermee doen?
PatrickBeuken    posted on 22-03-2006 16:09
Patrick's Weblog
Het enige dat dus nog verassing en raadsel blijft tot op de beurs is welke producten er uitgebracht zullen gaan worden onder deze naam…

Dus ik weet het ook niet...
User edit by PatrickBeuken on 22-03-2006 @ 16:10:16 (18%)
Nvie    posted on 22-03-2006 16:11
Dutch Media Tools... heb het idee dat het iets met commercie te maken heeft, of video...
PatrickBeuken    posted on 22-03-2006 16:14
Poster: Nvie
Dutch Media Tools... heb het idee dat het iets met commercie te maken heeft, of video...

Dat denk ik ook, ja... maar ik heb geen idee wat voor producten je daarbij kunt verwachten... iets met beamers en schermen ofzow? Of lampen enzo waarin je een logo kunt zetten ofzoiets? Nja.. afwachten dus...
djmamo    posted on 22-03-2006 16:18
ik denk dat het iets voor de computer wordt want er staat media tools, maar zeker weten doe ik het niet
www.moonentertainment.nl
Ferry    posted on 22-03-2006 16:41
Ik denk dat ze gewoon iets speciaals doen om citronic weer in het pakket te krijgen.....
Dat is eigenlijk ook gewoon DAP...

ik zie op de site dat ze alle grote merken weer na bootsen, een cd/platen speler+ hd en usb aansluiting...
Waar ken ik dat ook al weer van...
User edit by Ferry on 22-03-2006 @ 16:44:35 (100%)
PatrickBeuken    posted on 22-03-2006 17:26
DAP en Showtec zijn inderdaad OEM merken, maar ze hebben ook genoeg unieke producten. Citronic is een los OEM merk, onafhankelijk van Highlite, dus die hebben er niks mee te maken... het is wel zo dat enkele producten die ze bij DAP hebben ook bij Citronic in het assortiment zitten.
robertvisser    posted on 22-03-2006 22:50
citronic is bot  gezegt van skytronic... laten we zeggen dat het familie is...letterlijk!   heeft dus weinig met DAP te maken.
Rens    posted on 23-03-2006 17:54
Ik heb geen idee wat het zou kunne worden. Zoals NVie zegt iets met video is denk ik het meest logische aangezien er audio en licht is. Het 'lijkt' of video hier dus aan ontbreekt.

Ik ben beniewd 

Camino    posted on 23-03-2006 18:49
denk je echt dat Highlite genoeg R&D heeft om DVJ-achtig materiaal uit te brengen? hier bestaan toch (nog) geen OEM's voor?
Laidback    posted on 23-03-2006 18:55
Poster: djmamo
ik denk dat het iets voor de computer wordt want er staat media tools, maar zeker weten doe ik het niet

(>Media is het meervoud van medium, in deze context een hulpmiddel om gedachtegoed over te brengen aan de massa, een middel tot massacommunicatie (in tegenstelling tot de gewone één op één, interpersoonlijke communicatie). Media zijn dragers van informatie.<Winking my eye

(Tot het eind van de 19e eeuw was het direct gesproken of geschreven woord het voornaamste directe communicatiemiddel. Daarbij kwamen later de dag- en weekbladen, de fotografie, de telegrafie, de telefoon, de radio, de film, de televisie, en sinds het eind van de 20e eeuw het internet, waarvan een aantal zich ontwikkelde als belangrijk middel voor massacommunicatie

Media DUS! )

Media Hoefd Dus Beslist niet alleen een Computer Product te zijn.. maar kan (zoals Nvie en Patrick aangaven) ook Met Video (Film/Televisie) te maken hebben

Ik denk dat het de Kant van Visual / VJ  op gaat,..

DMT is daar een goede instelling voor Happy, laughing

GO High-Lite Happy, laughing

GreetsZ!

User edit by Laidback on 23-03-2006 @ 19:02:28 (35%)
RenderingRebel    posted on 23-03-2006 19:07
Dmt... ja dat MOET wel iets visueels worden
Anders iets in de richting van shamanen en medicijnmannen maar dat denkik niet :P
Nvie    posted on 03-04-2006 17:10
Kleine update

During this year's Pro Light + Sound we introduced [knip]...[knip]
One the most important additions was the lauch of a totally new AV Brand: DMT, short for "DutchMediaTools". This "brother" of DAP and Showtec will fill the gap between image and sound. We will start with a small pick of products: professional beamers, projection screens and LED based display-units are the most compelling ones. Call us for a demo and/or dealer-info.

Video dus!
Beamers/Projectors/Displays/Screens/AV- hardware, connectors en cables.

Offtopic:
Showtec een laser van 50.000 euro'sConfused
Mod edit by Nvie on 03-04-2006 17:13 (10%)
Camino    posted on 03-04-2006 17:18
{offtopic} jawel... ook onder de naam Shogun die al lang geleden eentje van 10k had... het gaat dus om deze vermoed ik?

EDIT: en dan nog 50k ex. btw
User edit by Camino on 03-04-2006 @ 17:19:46 (26%)

This is an old Topic

No new postings for 7.006 days.
 Post CommentThat would be 233.5 months
or a whopping 19.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

65 Users online: 14 Guests (51 Unknown)
Pages generated today : 6.921
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.561.173