relay kabel en fader start
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Summler    posted on 21-03-2006 18:51
Hallo Dj's

Ik ben net pas begonnen met dj'en, nou ja ik moet eigenlijk nog beginnen ik heb vanmiddag mijn setje van numark ontvangen, bestaande uit 2x axis 4 en 1x dm1002mk2. nu ik al bijna alles heb aangesloten zit ik nog met 1 vraag waarmee ik via de handleidingen niet verder kom, Ik heb namelijk bij mijn beide cd spelers een kabeltje gehad (jack) die volgens mij bedoeld is voor de 2 in/uit gangen in mijn cd spelers namelijk relay en remote. In de handleiding staat dat ik die 2 kabeltjes in de mixer moet pluggen maar mijn mixer heeft geen relay en remote ingang. en ik heb ook maar 2 van die kabeltjes. Er staat ook op het plaatje dat naast het verbinden van de cd spelers met de mixer ook de cd spelers onderling verbonden moeten worden.

Wie kan mij helpen.

Groeten Summler

What do you think about relay kabel en fader start ??

Vote :   

Camino    posted on 21-03-2006 18:54
je kan je cd spelers verbinden voor relay play, maar dit is echt niet nodig. wat dit betekend is dat je cd spelers vanzelf elkaar aflossen na elke track; dit gebruik je echt niet als DJ dus is nergens voor nodig...
DJMaiK    posted on 21-03-2006 20:46
presies dat is het denk ik ook gebruik je tog niet dus niet nodigWinking my eye
ChiellianvanWhod    posted on 21-03-2006 20:55
Ik heb het ook aan me Gemini spelers.

Maar je hebt het egt niet nodig.

tenzei je het leuk lijkt. dan moet je het us goed gaan uitvissen hoe dat zit.

maar geloof je this onzin.

Winston    posted on 22-03-2006 02:07
Gefeliciteerd met je aanwinsten en veel plezier ermee.

Volgens je manual moet je een mini stereo jackplug hebben voor de relay.

Voor de fader start een moet je een mini mono jackplug hebben.

De DM1002MKII is een leuke mixer, maar heeft inderdaad geen faderstart. D.w.z. dat je de faderstart functie van je cd players niet kan gebruiken.

Als de kabeltjes stereo zijn, kun je 1 van de 2 nemen, om de 2 players met elkaar te verbinden, zoals op het plaatje, voor de relay functie. Succes daarmee.

Maar als beide functies niet aanwezig waren op je players, zou je het echt niet missen z.a. de anderen al zeiden.

Tic Toc

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

137 Users online: 13 Guests (124 Unknown)
Pages generated today : 25.318
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.833.777