House muziek te koop ???
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dane86    posted on 21-03-2006 11:18
Ik weet eigenlijk nog niet eens of die mogelijk is en legaal is maar ik heb met mijn stomme hoofd bij beatport 12 nummers gekocht die ik ook al bij traxsource had gekocht. Dit is dus flink balen. Ik vroeg me nu dus af of ik die mag doorverkopen, dit kan immers met legale cd's, waarom dan niet met legaal gedownloade muziek. Ik heb alleen geen idee wat de regels in dit geval zijn.

De nummers iig:
Julien Jabre - Swimming Places (Original en Jerome Sydenham remix)
Kaskade - In This Life (Original, Cabin Crew en Mario Fabriani Remix)
Richard Dinsdale - Sniffin
Rasmus Faber - Get over Here (Axwell remix, Andy cato 202 en Andy Cato 303 Remix)
Lucien Foort en Martijn ten Velden - Bleep (Original en Sophistication remix)
Groovehunter - I Get By (Mike Monday remix)

Bewijs van aankoop heb ik in ieder geval
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen

What do you think about House muziek te koop ??? ??

Vote :   

Collin    posted on 21-03-2006 12:26

Alles wat gedownload is , Legaal of Illegaal is in bezit van jouw , alles wat jij download is dus van jouw legaal of Illegaal ! , ik denk van als je het doorverkoopt dat je dan fout bezig bent , want als dat gezien word bij diegene en die vertelt dat door dan ben je ook de l*l , dat denk ik dan , maar als je geen problemen wil hebben , had ik het niet gedaan , en dan bij mezelf denken dit is een domme fout van mezelf

( dit is mijn mening )

dane86    posted on 21-03-2006 12:53
Ja dat vraag ik me dus af. Een cd gekocht in de winkel mag je doorverkopen, mits je zelf geen kopie in bezit hebt. Met een legaal gekochte mp3 zou dan hetzelfde moeten kunnen. Aangezien ik deze nummers dubbel heb gekocht (dit valt dus te vergelijken met 2 dezelfde cd's kopen) dacht ik dat het mogelijk was om ze weer te verkopen. Maar ik kan er nergens iets over vinden, zijn volgens mij nog niet echt wetten en regels voor dit soort dingen

Jorrit    posted on 21-03-2006 13:31
Hoe kan je nou bewijzen dat ze legaal zijn, voor hetzelfde geld druk je cntrl+c cntrl+v in op zowel de mp3 als het aankoopbewijs, kan niet lijkt me...
dane86    posted on 21-03-2006 16:55
Ja dat kan, maar dat kan in principe ook met cd's en vinyl, maar dat mag je ook verkopen. Blijft moeilijk. Ik heb intussen ook al een mailtje gestuurd naar de mensen van Beatport. Kijken wat die ervan zeggen

This is an old Topic

No new postings for 7.130 days.
 Post CommentThat would be 237.7 months
or a whopping 19.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

263 Users online: 50 Guests (213 Unknown)
Pages generated today : 47.406
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.814.524