Poster: djmamo
* voordat je iets koopt zorg dat je naar verschillende merken kijkt en dat je je goed laat informeren
* je kan beter een goed merk kopen dan een c of d merk waarom? omdat je dan met goede spullen begint en goede spullen is het halve werk.Dit is gewoon iets waar ik het helemaal mee eens ben... Koop gewoon wel direct iets goeds, en kijk niet naar een cd-speler of platenspeler, voor de prijs. Er zijn genoeg cd-spelertjes die tegen de 150/200 euro zijn. Voor Low budget dj's is dit natuurlijk een ideaal aanbod, maar na enige tijd kan het zijn, dat je problemen met je spelertje krijgt.Natuurlijk ligt het niet alleen aan geld maar ook aan merk.
Als je direct iets goeds koopt, dan hoef je eerst ook nog niks vernieuwen.Als je bijv. eerst ooit bent begonnen met skytec... wil je miss wel over op pioneer... als je eerst wat door had gespaard, dan zat je al op pioneer, en zit je nu niet te kloten met de verkoop van je oude cd-speler.En natuurlijk bied een goed merk speler/draaitafel,, ook meer zekerheid.Voor beginners die op cd gaan beginnen zou ik zelf gewoon dit setje aanraden:2x pioneer cdj 100s1 x djm 300Dit zijn misschien nu wel al oude types... maar wel heel geschikt om als beginnende Dj te leren mixen.Ik kan je dan ook 2 x cdj 200 met een djm 400 anraden maar dit is ietsje duurder, en de cdj 100 en djm 300 beschikken over de juiste middelen, om het te leren.Voor op beginners die op vinyl gaan beginnen:Zelf ben ik geen vinyl Dj, maar ik weet dat de Technics de beste draaitafels zijn. Misschien zijn hier 2e hands van te koop. Vast wel op marktplaats ofzo. Deze zou ik dan wel testen voordat ik ze koop (maar das dan wel logisch)K'vind dit trouwens ff een toffe topic.
Poster: DjillusionVoor beginners die op cd gaan beginnen zou ik zelf gewoon dit setje aanraden:2x pioneer cdj 100s1 x djm 300Dit zijn misschien nu wel al oude types... maar wel heel geschikt om als beginnende Dj te leren mixen.Ik kan je dan ook 2 x cdj 200 met een djm 400 anraden maar dit is ietsje duurder, en de cdj 100 en djm 300 beschikken over de juiste middelen, om het te leren.Voor op beginners die op vinyl gaan beginnen:Zelf ben ik geen vinyl Dj, maar ik weet dat de Technics de beste draaitafels zijn. Misschien zijn hier 2e hands van te koop. Vast wel op marktplaats ofzo. Deze zou ik dan wel testen voordat ik ze koop (maar das dan wel logisch)K'vind dit trouwens ff een toffe topic.En waarom raad je die aanDe djm 300 is namelijk helemaal niet goed, Zeker niet voor z'n prijs! Voor dat bedrag zijn er veel leukere mengtafeltjes te koop... Omdat er toevallig pioneer staat op de djm 300 betekend het nog niet gelijk dat hij "goed" is....
En voor technics zijn tegenwoordig, zeker voor thuis gebruik al veel goedkopere volwaardige alternatieven te koop. Acura, XTRM-1, HTD 4.5, RP-6000 zijn draaitafel die zeker niet onderschikt zijn aan de technics... Het enige wat minder is, is de prijs.
Poster: tairip
Ik heb al meer dan 2 jaar een DJM-300 en het is gewoon een super goede bak!
Nergens problemen mee, het is ook mijn aanrader!
@ Greup, motivatie van je antwoord a.u.b.
Btw, leuk gekopieerd stukje van new-line![]()
Poster: greup
Wat we misschien even vergeten is dat de restwaarde ook erg belangrijk is, over het algemeen krijg je voor merk producten meer geld weer.
Poster: djmamo
dit klopt en persoonlijk vind ik ook dat hier veel rekening mee gehouden mag worden.
Wat we misschien even vergeten is dat de restwaarde ook erg belangrijk is, over het algemeen krijg je voor merk producten meer geld weer.
DJ-Emotion
Poster: greupEn waarom raad je die aanDe djm 300 is namelijk helemaal niet goed,
Dan heb jij er vast nog nooit mee gedraaid. Want jou kennende draai jij alleen maar op grote mengpanelen zoals de Xones. Want de Djm is een mooi mengpaneel, zeker voor de echte thuis Dj.
Waar ben jij ooit mee begonnen?
Poster: DjillusionDan heb jij er vast nog nooit mee gedraaid. Want jou kennende draai jij alleen maar op grote mengpanelen zoals de Xones. Want de Djm is een mooi mengpaneel, zeker voor de echte thuis Dj.
Waar ben jij ooit mee begonnen?Hij is veelste duur voor wat je d'r voor krijgt, dat moet je toegeven. De kwaliteit is evenals bij de djm 500/600 gewoon zeer matig tenoemen!! er zijn vele leukere dingen voor die prijs te vinden!Ik ben begonnen toen ik 13 was ofzo met een xxl, van een merk dat k niet meer zou weten . Het was 4 kanaals mixer met 3 bands eq en een master en booth uitgang. Super simpel, maar voor de prijs was die nog behoorlijk o.k.
en dat ik alleen met High quality app. werk is ook niet waar, zo stond ik onlangs nog met een behringer te werken![]()
Poster: DjillusionWaar ben jij ooit mee begonnen?