Poster: DJMaiKik ga waarschijnlijk theater techniek doenheeft alles te make met de techniek (licht,geluid,podium)dus maar sound &vision lijkt mij ook wel wat...
ja indd.. daarom wou ik nog wat meer info enzo..
Poster: kev0ja indd.. daarom wou ik nog wat meer info enzo..
haha okeejtheatertechniek
Poster: ChiellianvanWhodJe kan alle kanten nog op natuurlijk.of het een goede baan is ligt aan jouw.als jij dat leuk vind ist het een goede baan voor je.of bedoel je in de zin van verdient het goed?Je kan wat ik tenminste wil verder in de muziek en gaan produceren later.Je kan ook audiovisueel mederwerken worden bij een band of theather.Je kan ook verder alleen in de licht.het kan best vanalles zijn
Oke, oke
Ja dat ook, verdient t goed ?
Ja t ligt er natuurlijk net aan wat je doet..
Al word je camera man van Travel programmas dan verdient t wel goed :pMaar wat is het gemiddele?
Poster: kev0Oke, oke
Ja t ligt er natuurlijk net aan wat je doet..
Al word je camera man van Travel programmas dan verdient t wel goed :pMaar wat is het gemiddele?
kantoor verdient ook goed maar ik zie mij ook nog niet in een maat pak op kantoor zitte doe liever iets wat ik leuk vin
Poster: kev0en een normaal audiovisueel medewerker verdient normaal niet veel niet te weinig.Oke, oke
Al word je camera man van Travel programmas dan verdient t wel goed :p
zal ff wat mensen uit de droom halen.dit verdiend niet heel veel meer dan gewoon camera werk.het enigste waar je op vooruit gaat is onregelmatigheids toeslag, enzen je maakt natuurlijk veel uren dus die worden allemaal uitbetaald.net als in het leger, ja je verdiend erg goed (zit wel bij dat je moet worden uitgezonden en dan verdien je goed omdat je je geld dan niet uit kan geven.
en een normaal audiovisueel medewerker verdient normaal niet veel niet te weinig.
Poster: djmamoligt er dus dus maar gewoon aan wat je doet, wat je bent.
en een normaal audiovisueel medewerker verdient normaal niet veel niet te weinig.
Poster: djdinaio
In Utrecht zit inderdaad een Sound & Vision, maar in Hilversum ook. Heb mij laten vertellen dat deze véél beter is in de opleiding dan in Utrecht.
Dus... op naar Hilversum :P
Poster: djdinaio
In Utrecht zit inderdaad een Sound & Vision, maar in Hilversum ook. Heb mij laten vertellen dat deze véél beter is in de opleiding dan in Utrecht.
Dus... op naar Hilversum :P
Poster: kev0Doe mij dan maar Utrecht :p gezien hoe ver ik anders moet reizen
hilversum is nog geen 20 minuten verder, maar wel 2x zoveel beter dan utrecht (tenminste dat wordt gezegd) ik heb er geen spijt van dat ik van Rotterdam elke dag naar HIlversum moest en dat was ook 3 uur reizen per dag.
Poster: djmamo
maar ach als je iets wilt bereiken zul je dingen moeten opofferen