Poster: greupen wat heb je aan een advocaat als jij een false legitimatie hebt gekregen.. en de dader als in rusland zit
Poster: djprozei
helaas leven we in een wereld waar deze dingen gebeuren.
Poster: PatrickBeuken
Da's pech hebben, maar die kans is minimaal.
Poster: DeafDJ
als het de persoon is die ik van weet is het echte ID dat ze gebruikt hadden
Poster: greupKom op, als ik iets wil stele,... Dan ga ik toch zeker ECHT niet mijn echte id geven!!!dus zo klein is die kans niet.
Poster: dj-remonGewoon je zaakjes op orde hebben als je gaat verhuren.Je algemene voorwaarden op orde hebben en deponeren bij de rechtbankop die manier zul je sneller geld terug kunnen eisen dan nu :Pen oja let op als je algemene voorwaarden niet gedeponeert zijn
zijn ze niet rechtsgeldigen idd rechtsbijstand verzekering is ook niet verkeertmaybe nog een tipGeef elk product een aantal brand merken zoals je bedrijfs naam en adres,of nog beter laat het graferen op een plek op het product.Indien je het nog beter wilt doen plak er een naam plaatje opmaak het vast met pop nageltjes en goede lijm bijvoorbeeld bruislijm.de consument koopt niet snel producten met iets lelijks er opdus word het minder snel gejatHet ziet er niet mooi uit maar je producten worden niet verhuurt voor de look maar voor het werk .
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.