Poster: EngageDe rp 5000's zijn wel super relaxed, ik heb ze ook, helemaal niks op aan te merken!- lkkre torque- goeie arm- geen klik in het midden van de pitchrail
dit heeft de synq ook en een 10 20 en 50% pitch en een reverbe, en het disigne telt ook een beetje mee
Poster: Jorrit
De RP-5000 is geen super oem, de synq wel... die is een stukje beter dus.
Op aboutdj vind je trouwens een mooie vergelijking tussen de super oems, misschien handig voor je: aboutdj
Poster: kroket
beetje rare vraag, het zijn 2 'verschillende' tafels
dus gewoon voor de beste gaan als geld nix uitmaakt, en dus zou je de synq (superoem) kopen
Poster: Nakata
ja maar ik ben beginner heh, heb eerst altijd met cd gedraait wil nu vinyl erbij doenDus ik weet ook dat de SynQ betere motor heeft alleen is dat niet TE voor een beginner? Dat was eingenlijk mijn vraag
Poster: Bastian
ja je zou ze dan ook niet later hoeven vervangen voor betere draaitafels
Poster: DeafDJ
gelijkwaardig? beter :p... denk aan de hogere torque, start/stop time, reverse, verschillende pitchranges, etc. (al is de demping wat minder idd)
Poster: DrMandoIk heb de Synq XTRM1 ... en 500Watts rms der klak naast ... en die dempen perfect ... je zult het hooguit merken in grotere danscafés discotheken ... maar daar hebben ze eigen materiaal ... dat mag zeker niet tegenhouden!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.