Poster: Nviewat bedoel je?
Paar puntjes (ik zit nu in IE te spieken):
Maak overal je tekst hetzelfde/gelijk.
Weet de 'enter' toets te vinden. Hele lappen tekst zonder alinea's zijn niet te lezen.
In mijn ogen moet je de tekst in de 'witte' vakken onder de koppen houden, ziet er iets netter uit.
Maar verder is ie leuk, misschien in de toekomst echt helemaal zelf iets bouwen. Want nu heb je een achtergrond met een toetsenbord erop :P
Ohja, als je aan het FTP'en bent, moet je even die placeholder opzoeken en hem eruitgooien, waarschijnlijk is het probleem ivm firefox dan over.
DJ Liberti a.k.a. Jonas Verdickt heeft altijd al iets willen doen in de muziekwereld. Op zijn 6de had hij thuis eerst een gitaar waarop hij begon te spelen, dit interesseerde hem niet dus ging hij naar piano dit ging al beter. Na een paar jaar was hij dat beu. Toen sprak het dj’en hem aan. Dus begon hij daar maar mee. Eerst ging hij naar JB Systems, maar na 11 maanden sprak hem dat niet meer aan en wou hij naar professioneler materiaal gaan. Zogezegd zo gedaan dus ging hij kijken naar Merken zoals o.a: Pioneer, Technics, Denon, etc. Dit wekte terug zijn interesse. Nu heeft DJ Liberti al verschillende boekingen gehad. Ook heeft hij al in verschillende muziek stijlen gezeten zoals: Jump, Hardstyle, Trance en Urban. Nu doet hij enkel nog Jump en de Trance stijlen zoals: Progressive trance, Hardtrance, etc. Op het moment is hij 13 jaar en aan het groeien in de boekingen. Zijn levensdoel waarvoor hij gaat is Resident DJ te worden in de clubs: Illusion, Matrixx en Cream
Poster: djliberty
...
edit: kzoek nog een site waarmee je een gratis gastenboek en/of fotoalbum kunt krijgen, van een gastenboek dat weet ik hebk al gezien maar van ene fotoboekt nogniet.
Poster: djliberty@nvie is het zo beter@cyrille heb alles in dezelfde tekstvorm gedaan en geprobeerd om de juiste leestekens te plaatsenbij biografie is het nu wat proppen want alles kon er niet op.
Poster: djliberty@cyrille heb alles in dezelfde tekstvorm gedaan en geprobeerd om de juiste leestekens te plaatsen
Poster: djliberty
wat bedoel je met intressanter:s kbedoel kheb alles toegevoegd wak weet kheb gisteren aan men vader gevraagd wa ik deed als kleine bengel in de "muziekwereld" en kheb naar andere dj's gekeken(dj frank). en foto's heb ik niet heb geen digitaal fototoestel en het juegdhuis heeft geen site en geen digitaal fototoestel. dus dat is al opzich een probleem
edit: anders zal'k de achtergrond foto's(dat toetsenbord) vervangen door iets