DJLiberti.com (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

the-melody    posted on 19-03-2006 19:19
hi,
heb vandaag samen met de hulp van wim men site online gezet. Nou hier is ie dan! Reacties, vragen en tips zijn altijd welkom. Moet nog ene paar pagina's ingvullen gaak me sebiet met bezig houdenWinking my eye Grtz

edit: kzoek nog een site waarmee je een gratis gastenboek en/of fotoalbum kunt krijgen, van een gastenboek dat weet ik hebk al gezien maar van ene fotoboekt nogniet.
User edit by the-melody on 19-03-2006 @ 19:21:47 (81%)

What do you think about DJLiberti.com ??

Vote :   

Nvie    posted on 19-03-2006 19:25
Ik zie een placeholder
Heb je je index wel index.html genoemd? of iets in die trant?
the-melody    posted on 19-03-2006 19:26
heu?? als ik erop klik doet ie het

Phader    posted on 19-03-2006 19:27
Nog enkele D-T fouten er uit halen en je bent goed bezig

Phader

Nvie    posted on 19-03-2006 19:29
In firefox krijg je de placeholder voor het domein :P
the-melody    posted on 19-03-2006 19:30
ow in firefox:p kdoe alles via internet explorerWinking my eye
Nvie    posted on 19-03-2006 19:33
Paar puntjes (ik zit nu in IE te spieken):

Maak overal je tekst hetzelfde/gelijk.
Weet de 'enter' toets te vinden. Hele lappen tekst zonder alinea's zijn niet te lezen.
In mijn ogen moet je de tekst in de 'witte' vakken onder de koppen houden, ziet er iets netter uit.

Maar verder is ie leuk, misschien in de toekomst echt helemaal zelf iets bouwen. Want nu heb je een achtergrond met een toetsenbord erop :PWinking my eye

Ohja, als je aan het FTP'en bent, moet je even die placeholder opzoeken en hem eruitgooien, waarschijnlijk is het probleem ivm firefox dan over.
Mod edit by Nvie on 19-03-2006 19:36 (37%)
the-melody    posted on 19-03-2006 19:41
Poster: Nvie
Paar puntjes (ik zit nu in IE te spieken):

Maak overal je tekst hetzelfde/gelijk.
Weet de 'enter' toets te vinden. Hele lappen tekst zonder alinea's zijn niet te lezen.
In mijn ogen moet je de tekst in de 'witte' vakken onder de koppen houden, ziet er iets netter uit.

Maar verder is ie leuk, misschien in de toekomst echt helemaal zelf iets bouwen. Want nu heb je een achtergrond met een toetsenbord erop :PWinking my eye

Ohja, als je aan het FTP'en bent, moet je even die placeholder opzoeken en hem eruitgooien, waarschijnlijk is het probleem ivm firefox dan over.
 wat bedoel je?
Nvie    posted on 19-03-2006 19:48
DJ Liberti a.k.a. Jonas Verdickt heeft altijd al iets willen doen in de muziekwereld. Op zijn 6de had hij thuis  eerst een gitaar waarop hij begon te spelen, dit interesseerde hem niet dus ging hij naar piano dit ging al beter. Na een paar jaar was hij dat beu. Toen sprak het dj’en hem aan. Dus begon hij daar maar mee. Eerst ging hij naar JB Systems, maar na 11 maanden sprak hem dat niet meer aan en wou hij naar professioneler materiaal gaan. Zogezegd zo gedaan dus ging hij kijken naar Merken zoals o.a: Pioneer, Technics, Denon, etc. Dit wekte terug zijn interesse. Nu heeft DJ Liberti al verschillende boekingen gehad. Ook heeft hij al in verschillende muziek stijlen gezeten zoals: Jump, Hardstyle, Trance en Urban. Nu doet hij enkel nog Jump en de Trance stijlen zoals: Progressive trance, Hardtrance, etc. Op het moment is hij 13 jaar en aan het groeien in de boekingen. Zijn levensdoel waarvoor hij gaat is Resident DJ te worden in de clubs: Illusion, Matrixx en Cream

Maak gebruik van Alinea's, zo'n lap tekst wordt zonder alinea's een stuk bral Winking my eye

Ook heb je zo van: Biografie staat in een witte balk, daaronder heb je een grijs/witte kolom, waar ik m'n tekst in zou zetten. Bij jou wil ie regelmatig in de rechterkolom nog tekst vinden.
- Scripts Disabled -
- Scripts Disabled -
W.i.M    posted on 19-03-2006 19:48
Poster: djliberty
...
edit: kzoek nog een site waarmee je een gratis gastenboek en/of fotoalbum kunt krijgen, van een gastenboek dat weet ik hebk al gezien maar van ene fotoboekt nogniet.

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
the-melody    posted on 19-03-2006 19:49
thanks

edit: het probleem is als'k met allinea's ga werken dan kan heel men Biografie er niet op want men pagina kan niet vergoot worden maar kga toch proberen!
User edit by the-melody on 19-03-2006 @ 19:54:00 (100%)
W.i.M    posted on 19-03-2006 19:51
Nog iets specifieker :

Daar moet val wel iets tussen zitten

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Cyrille    posted on 19-03-2006 19:55
In firefox doet ie het bij mij.. maar ik vind de site nog een beetje rommelig.. Verschillende lettertypes en ook tekst zonder goede leestekens. Dat leest niet zo lekker. Ook dat veel te grote All Right Reserved aan de onderkant kan je beter kleiner maken.

the-melody    posted on 19-03-2006 20:19
@nvie is het zo beter

@cyrille heb alles in dezelfde tekstvorm gedaan en geprobeerd om de juiste leestekens te plaatsen

bij biografie is het nu wat proppen want alles kon er niet op.

Nvie    posted on 19-03-2006 20:25
@nvie is het zo beter

@cyrille heb alles in dezelfde tekstvorm gedaan en geprobeerd om de juiste leestekens te plaatsen

bij biografie is het nu wat proppen want alles kon er niet op.

Misschien zelfs nog met 'witte regels' werken (alinea's, moet zelf even kijken waar je de regels openlaat)  is een stuk overzichtelijker.
Cyrille    posted on 19-03-2006 20:26

Ziet er al beter uit ja!
dion    posted on 19-03-2006 20:30
hej je site ziet er goed uit zkkr als er ook wat leuke foto's in komen ha
the-melody    posted on 19-03-2006 20:43
vragenlijst is ook ingevuld morgen werk ik veder ga nu wat tv kijken grtzHappy, laughing
choppiej    posted on 19-03-2006 21:04
de site ziet er echt goed uit

nog een paar dingeskes en dan ist zalig eh

djmamo    posted on 20-03-2006 04:54
persoonlijk vind ik het een erg slechte site.

als ik voor een boeking een dj zoek zou ik jou NIET boeken.

waarom: wat maakt mij het uit dat je lievelingsstad Athene is en dat je graag cola drinkt....... ik zoek iemand die plaatjes kan draaien.

mischien is het makkelijk als je ook eens naar andere sites kijkt, bijv. van bekende dj's en je kan beter goed jatten dan slecht verzinnen.

je moet je site aantrekkelijk maken voor mensen die jouw illen boeken, en niet om te kunnen zeggen ik heb een site

paar tips: pak zeker een ander lettertype (www.1001fonts.com)

praat in je biografie niet over 20 merken waar je op uitgekeken bent, hou het simpel en overzichtelijk, vertel wat je waar je zoal gestaan hebt.

zorg dat je wat foto's hebt van waar je gedraaid hebt.
www.moonentertainment.nl
Mod edit by Lead on 20-03-2006 08:50 (2%)
Lead    posted on 20-03-2006 08:50
De opmaak is redelijk overzichtelijk. Maar inderdaad, schakel zo snel mogelijk over op een ander lettertype. Comic Sans wordt niet gebruikt als je zakelijk wilt communiceren. Zo'n rommelige style font zet ook gelijk een bepaald stempel op je website. Zelf heb ik er echt een hekel aan als iemand dit lettertype ook gebruikt in een presentatie....

Het idee van de vragenlijst is leuk, echter zet er wat meer DJ gerelateerde vragen in. Dit is tenslotte in hoofdzaak wat mensen van je willen weten.

Voeg meer wit-ruimte toe aan de opmaak van je teksten. Zo houd je het wat overzichtelijker en makkelijker te lezen.

Voor je contact formulier zou ik ook een scriptje maken ipv dat linken naar een email adres, dat staat niet zo profi...
Let the BASS be louder
the-melody    posted on 24-03-2006 15:23
is het zo beter? Tips etc zijn altijd welkomHappy, laughing en... kheb het lelijke comics weggedaan. voor de duidelijkheid: http://www.djliberti.com

Grtz

djmamo    posted on 24-03-2006 15:26
sorry maar vind het nog steeds geen goede site, maak je bio intressanter en professioneler, voeg foto's toe enz
www.moonentertainment.nl
the-melody    posted on 24-03-2006 15:31
wat bedoel je met intressanter:s kbedoel kheb alles toegevoegd wak weet kheb gisteren aan men vader gevraagd wa ik deed als kleine bengel in de "muziekwereld" en kheb naar andere dj's gekeken(dj frank). en foto's heb ik niet heb geen digitaal fototoestel en het juegdhuis heeft geen site en geen digitaal fototoestel. dus dat is al opzich een probleem

edit: anders zal'k de achtergrond foto's(dat toetsenbord) vervangen door ietsWinking my eye
User edit by the-melody on 24-03-2006 @ 15:32:01 (24%)
djmamo    posted on 24-03-2006 16:14
wat bedoel je met intressanter:s kbedoel kheb alles toegevoegd wak weet kheb gisteren aan men vader gevraagd wa ik deed als kleine bengel in de "muziekwereld" en kheb naar andere dj's gekeken(dj frank). en foto's heb ik niet heb geen digitaal fototoestel en het juegdhuis heeft geen site en geen digitaal fototoestel. dus dat is al opzich een probleem

edit: anders zal'k de achtergrond foto's(dat toetsenbord) vervangen door ietsWinking my eye

je moet je bio professioneler aan pakken kijk eens op www.benjaminbates.nl, www.tiesto.com, www.g-spott.nl, www.djluna.nl  enz enz.

hier kun je een beetje zien wat een profesionele site is, en als je geen digitale foto toestel hebt leen je er toch een.

www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 24-03-2006 @ 16:18:36 (1%)
Camino    posted on 24-03-2006 22:00
site is een leuk begin, maar moet toch akkoord gaan met mamo; je moet echt voor een profi look gaan. Kijk is naar wat profi-dj sites en leer. Oh ja; een fotoalbum is een MUST... mensen willen zien wat ze gaan krijgen als ze je boeken..

40 Users online: 3 Guests (37 Unknown)
Pages generated today : 5.262
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.559.514