Poster: Blast
Poster: djliberty
heb voor je nog een cd200 liggen voor 100 euro
Poster: djliberty
heb voor je nog een cd200 liggen voor 100 euro
Poster: Blastidd is maar 9maanden gebruikt en toen had ik men cdj800deze neem ik aan?voor 100 euro?ik heb interesse.
Poster: GiallorossoEen ander punt is dat BUMA gedoe, als je vinyl draait hoef daarvoor geen zorgen te maken. Ook is het zo dat de nummers toch altijd als eerst op plaat uit komen en lang niet alles als mp3's (is wel aan het veranderen) te krijgen is.
BUMA? das toch draaien met illegale/gedownloade muziek?maar als je nou LEGAAL, tegen betaling iets download, dat mag toch wel?
Poster: BlastBUMA? das toch draaien met illegale/gedownloade muziek?maar als je nou LEGAAL, tegen betaling iets download, dat mag toch wel?
Poster: WinstonEr zijn maar 3 goede redenen waarom je met vinyl zou willen draaien:je bent turntabelistje hebt een heftige voorkeur voor vinylde titels van je muziekstijl komen meer of alleen uit op vinylMaar cd's bieden veel meer voordelen:goedkoper, lichter, beschadigen minder snel, meer mogelijkheden (cue points, loops, samples), makkelijkere bediening en besturing, makkelijk te copieren zodat je met back ups kan werken, je eigen producties of remixjes vanaf de pc zijn op dezelfde dag te gebruiken in de club, etc.
Hier ben ik het zeer zeker mee eens
Poster: DrMandoBen het eens met Miss-Demolition, het gevoel van macht over de muziekControl freaksEens komt de overstap of doe je de vaat ook nog met de hand?:P