Poster: Stephanie
Sjeemig....da's nog een ge-quote-quote....hihihihi
Maar sta er zonder Vj-set.....gewoon in de Cuba zaal (is de bovenste zaal......geen strakke mixen maar gewoon 40 nummers per uur doorknallen). Sta er elke maand ongeveer wel een keer of drie, dus ken de zaak (en de eigenaar) best wel goed. Als je er vaker komt heb je me vast weleens gezien.....blond met een grote mond!! Dus.....zal ik jou de kluis maar laten zien?
Enne.....die grootschalige ruzies vallen wel mee, ondanks dat ik helemaal boven sta hoor (oortje...) ik alles. Enige echt groete incident was met oud&nieuw en ook dat liep met een sisser af.
Zwaai!

Hmm.. moet ik me ogen toch beter open houden hahaha :P..
nou gister ging het er btw nog behoorlijk op daar binnen..
de eigenaar en eigenaar'ste LOL :P
"blond met een grote mond!!" (de beste combinatie!) "Dus.....zal ik jou de kluis maar laten zien?" ..
Mij mag je de kluis altijd laten zien

.. hahaha :P
Nou ik kom wel een keertje buurten.. als het niet zo druk is...
dusz had ik het van de Cuba Zaal toch fout.. zweerde toch zker dat dat Beneden is.. bij daantje (danjah).. in de r&b.. maar ok..
heb ik wel de tent een beetje goed uitgelegd ?...
btw.. het heefd wel een aantal keer in de krant gestaan van de ruzies .. het valt Obzich wel mee maar als het raak is.. dan ist meteen goed raak..
gister aaf werd er nog 1 afgevoerd na de tijd omdat ie het leuk vond om een agent int gezicht te meppen.. (best stom lol :S )
Had ik het van de leeftijds klasse wel goed dan... tis wel gezellig met al die mensen.. maar voel me al zo oud daar binnen :P hehehe
wil er nog gaan soliciteren.. maybe voor in de Hardstyle zaal.... maar zou wel vol zijn kwa Djs

Ma Ok.. Zwaai Terug!