Poster: TheTapDanceR
ah shit.. X-Weg (Kruisweg Marum) daar ga ik wel eens heen maar ik heb net huisarest voor 2 maandanders was ik ook echt wel gekomen!!
Poster: SnAcKBaRrYdan heb je lef.
is dit jou werk tapdancer?
Poster: StephanieWat voot iets vreselijks heb je gedaan waarvoor je twee maanden huisarrest krijgt??
2 Maandan.. DAMN...
Ik kijk even.. heb wel zin ineen feesie (A) :D...GreetsZ!
Poster: djliberty
dan heb je lef.
Poster: Lead
Ik ben er in ieder geval aankomende zaterdag... wie nog meer
Ik neem mijn camera mee.... misschien leuk om een groepsfoto te maken
Poster: Lead
Norman.... da's lang geleden dat ik die heb gezien....
Poster: Jorrit
Marum? wtf, kan je zoiets niet doen in escape ofzo, das hier om de hoek
Als ik vervoer kan regelen zal ik er bij zijn, maar ik vrees van niet. Ook zit die maand wat mij betreft al redelijk vol kwa boekingen, dus weet niet eens zeker of ik kan.
In ieder geval super bezig, monopolipositie?
Als ik dat zo lees over jullie cliparchief en apparatuur: thumbs up!
dit is niet echt een monopoly positie, ken nog een nieuwe discotheek waar ze dit ook doen (pas 1 1/2 jaar) dus jammer van de research dat dit niet goed is gedaan
dit is niet echt een monopoly positie, ken nog een nieuwe discotheek waar ze dit ook doen (pas 1 1/2 jaar) dus jammer van de research dat dit niet goed is gedaan
en een monopoly positie is wanneer jij de enigste bent die het mag hebben
Monopolypostitie is het hebben van het grootste (beter nog: enige) marktaandeel, zonder noemenswaardige concurrenten. Je zou kunnen zeggen dat microsoft monoplolist is, ondanks linux en mac (hoewel het wel minder wordt). Andere mogen het wel hebben, maar komen er stomweg niet tussen. Maar dat is wel offtopic
Poster: DeafDJnog een vraagje: zijn die videoclips gestandardizeerd qua maat? of zijn ze in allemaal verschillende formaten? had over het laatst hier op het forum een DVJ mix gezien, maar die verschillende maten zwarte balken boven en onder zagen er wel erg lelijk uit...
de formaten die er op beeld gebruikt worden zijn normaal 3:4 of breed beeld 16:9en dit zie je dan omdat dit het formaat is waar het mee is opgenomen, en je kan daar niets aan doen
Poster: Laidback_robertYeah Jorrit.. TELL em :P... hahahaOntopic
en dit heeft natuurlijk een toegevoegde waarde.(net als je dj booth)