Opleiding Licht en Geluid...
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jordy    posted on 16-03-2006 17:59
Ik wilde dit jaar beginnen met een opleiding in geluidstechniek (en licht... zit er bij dusjeh) alleen nu moet ik voor week 14 een verslag maken als opdracht voor de toelating... dus ik ben op zoek naar een licht/geluids verhuurbedrijf (liefst in de regio eindhoven/roermond.. dat binnenkort (komende 3 weekeinden dus) een feest moet voorzien van licht en geluid!

Als iemand toevallig iets zou weten of een tip heeft.. zou dat heel fijn zijn Happy, laughing
bvd!

What do you think about Opleiding Licht en Geluid... ??

Vote :   

djmamo    posted on 16-03-2006 18:04
welke opleiding is het?

je kan bij technobase in eindhoven kijken

rombouts in veldhoven

enz

www.moonentertainment.nl
Nvie    posted on 16-03-2006 18:09
Opleiding Sound & Vision, Hoge School voor de kunsten, Utrecht
Opleiding Theatertechniek, Amsterdam

[edit]
Mod edit by Lead on 17-03-2006 00:40 (100%)
Cyrille    posted on 16-03-2006 18:46
misschien dat RSL iets in de buurt heeft ? www.rsl.nl
Cyrille    posted on 16-03-2006 19:21
(Tussen dit gezeur door ff ontopic Winking my eye ) RSL en Relight zijn redelijk grote bedrijven die vooral in brabant actief zijn. Misschien daat je daar wat kan vinden jordy.. Succes
User edit by Cyrille on 16-03-2006 @ 19:29:05 (4%)
ChiellianvanWhod    posted on 16-03-2006 20:00
Jordy geeft geen respons meer?Happy, laughing

Ik ga ook Sound & Vision doen op de techniekschool in Arnhem gelderland

nu moet ik oko een motivatie schrijfen voor de toelating bij de intake gesprek.

Kan ook wel goede tips hiervoor gebruiken!

dankjewel

Lead    posted on 17-03-2006 00:39
[Schoon Ship gemaakt Unhappy]

Check eens bij Conijn Muziek/Feedback in Eindhoven. Ik weet dat ze een verhuur afdeling hebben en wellicht hebben ze een klus. RSL zit in Breda maar doet klussen door heel het land.

Je zou ook eens bij Stage Pro in Etten Leur kunnen kijken, die doen ook veel in verhuur.

Tips over motivatie.... tja, je weet zelf het best waarom je die opleiding wilt doen, en waarom het dus noodzakelijk is dat je bij dat geweldige bedrijf een klus mee wilt maken Winking my eye
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 17-03-2006 00:41 (61%)
djmamo    posted on 17-03-2006 12:40
ik geloof niet dat feedback in eindhoven shows en dergelijken doen (wel verhuur) dus voor alleen de verhuur is het niet intressant.

www.moonentertainment.nl
ChiellianvanWhod    posted on 17-03-2006 15:33
Poster: Lead
[Schoon Ship gemaakt Unhappy]

Check eens bij Conijn Muziek/Feedback in Eindhoven. Ik weet dat ze een verhuur afdeling hebben en wellicht hebben ze een klus. RSL zit in Breda maar doet klussen door heel het land.

Je zou ook eens bij Stage Pro in Etten Leur kunnen kijken, die doen ook veel in verhuur.

Tips over motivatie.... tja, je weet zelf het best waarom je die opleiding wilt doen, en waarom het dus noodzakelijk is dat je bij dat geweldige bedrijf een klus mee wilt maken Winking my eye
 BedanktHappy, laughing  dan weet ik iniedergeval een beetje wat ik kan schrijven. voordat het een sprookje word: )
jordy    posted on 18-03-2006 18:25
thnx alvast

zal maandag eens naar Conijn bellen gezien ik daar al een keer ben geweest (kijken voor CDJ's)
jordy    posted on 18-03-2006 18:29
en mijn motivatie is Winking my eye omdat ik bijna constant bezig ben met geluid.. licht ook wel soms (maar wel mindere maten omdat ik het simpelweg te duur vind.. en niet de ruimte Winking my eye )

afwisselende tijden met werk en op verschillende locatie's trekt me ook heel erg (beter als van 7 tot 4 in een fabriek Unhappy )

en tsja... toch een beetje werk van mijn hobbie maken

@ DJmamo nee maar iemand moet het toch installeren en tijdens het gebeuren regelen Happy, laughing moet gewoon weten waar ik ergens kan beginnen met zoeken
Rens    posted on 18-03-2006 18:46
misschien kun je bij houben in roermond kijken. Ik wil daar zelf misschien gaan werken, is behalve audio ook video.

Suc6 ermee

jordy    posted on 20-03-2006 18:56
kheb inmiddels al 2 adresjes Happy, laughing

een Musical komende woensdag en een evenement voor zondag

thnx (topic kan wat mij betreft dicht)
djmamo    posted on 20-03-2006 19:03
Poster: jordy

@ DJmamo nee maar iemand moet het toch installeren en tijdens het gebeuren regelen Happy, laughing moet gewoon weten waar ik ergens kan beginnen met zoeken

verhuur bij feedback is meestal het huren van apparatuur en dat kun je zlef dan ophalen bij feedback, dus dan moet de huurder het ook vaak zelf installeren.

en welke opleiding is het nu die je gaat volgen

www.moonentertainment.nl
jordy    posted on 20-03-2006 20:28
podium en evenemententechniek op de eindhovense school (als ik door de selectie heenkom )

zie ook www.eindhovenseschool.nl

mijn zinnen staan momenteel op geluidstechnicus (eenmaal klaar dan dus..) maar wie weet Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 7.114 days.
 Post CommentThat would be 237.1 months
or a whopping 19.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

174 Users online: 112 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 13.292
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.706.683