Return of the Late Leeuw #58 (4/5)   Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tekhead    posted on 27-11-2016 19:28

Nog iemand interesse in opstarten van een late leeuw

MOD EDIT :

Same rules apply... en zoals Estasy het ooit zo ooit zei :

Poster: Estacy

De Late Leeuw Chatcorner Deel 57'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'de tijden zijn veranderd

De regels om het leuk te houden:

• Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops

En hier begon het ooit allemaal mee :

https://www.djresource.eu/Forum/topic/1552/de-late-Leeuw-chat-corner/

[Mod Edit 2]

Niet helemaal correct, de Late Leeuw was een idee van @Laidback  een eeuw geleden in Deel 1 van de Late Leeuw

Poster: Laidback

Hmn, toch leuk idee,  voor alle mensen die in de late uurtjesz nog ff gezellig met elkaar willen lullen in het forum,  maak nie uit waar het over gaat,  (moet wel ergens over gaan dan hé!, dit is niet het Hoi en Doei topicje )Lul erop los mensen!

How Cool is that.. My idea!!

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Mod edit by Lead on 02-12-2021 19:31 (100%)

What do you think about Return of the Late Leeuw #58 ??

Vote :   4 members like this  

Dyno    posted on 26-04-2020 23:32

Poster: Lead

.................................Ik weet wel dat er wat chinezen zijn die dingen maken en hier ons logo op afdrukken maar die zijn niet officieel zeg maar  

Haha altijd die Chinezen weer ...

http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Lead    posted on 27-04-2020 18:59
1 member likes this  

Hehehe, ja blijven lolbroeken

Let the BASS be louder
Lead    posted on 06-06-2020 13:51

Sorry for the SSL certificate error in the last few days, we've been able to sort it out now and you should not have the certificate error upon opening the website anymore.

Let the BASS be louder
Bartjens    posted on 08-09-2020 09:49

Mogguh allemaal, maar weer eens een post hier.

Ik zag een teaser voorbij komen van Pioneer over een nieuwe CDJ/XDJ:
https://www.instagram.com/p/CEqj8WPBOfJ/?utm_source=ig_web_button_share_sheet

Ben benieuwd!!

www.djbrowbeat.com
thomassmith    posted on 11-09-2020 08:31

jup, blijkbaar de cdj 3000

djjw    posted on 21-10-2020 22:14

Mooi apparaat weer!

Lastige tijd om nieuwe gear te introduceren als alles dicht is, lijkt me althans.

Lead    posted on 19-11-2020 11:20
1 member likes this  

Ja klopt dat is het zeker, een hele rare tijd met stream en geen fysieke demo's... Dat is zeker even wennen zo!

Let the BASS be louder
Tekhead    posted on 06-02-2021 23:05

Poster: Lead

Ja klopt dat is het zeker, een hele rare tijd met stream en geen fysieke demo's... Dat is zeker even wennen zo!

Hoi, lang geleden jongens.

Vraag me af wat de toekomst brengt voor de dj's en echt dj gear. Als het nog even zo door gaat met die Covid shit dan vrees ik ook een volledige instorting van de dj gear markt in (Europa alvast) en zeker bij ons in België. Denk dat topmerken het nog het langst zullen rekken maar dan zullen ook zij hun prijzen moeten laten zakken om beginnende dj's te kunnen warm maken om hun producten te slijten, en hoe langer hoe meer horeca zaken hebben het moeilijk om de blijvende langdurige sluiting van hun zaak financieel te overbruggen. Hoe langer hoe meer cafe's en discotheken moeten noodgedwongen definitief sluiten en ook de grote evenementen, festivals, feesten en concerten allerlei hebben moeite om het hoofd boven water te houden, en mits deze toch de grote afnemers zijn van de Topmerken, gaan die merken ook zware klappen krijgen. Het lijkt me een beter idee dat deze merken zich wat meer moeten gaan toeleggen op producer tools dan dj gear, ben benieuwd wat jullie mening hierover is

Tekhead    posted on 06-02-2021 23:06

Poster: Bartjens

Mogguh allemaal, maar weer eens een post hier. Ik zag een teaser voorbij komen van Pioneer over een nieuwe CDJ/XDJ:
https://www.instagram.com/p/CEqj8WPBOfJ/?utm_source=ig_web_button_share_sheet Ben benieuwd!!

Dikke prijs en een moedig momentje van Pio om nu dit op de markt te zwieren

Lead    posted on 21-02-2021 18:05
1 member likes this  

De hele situatie is niet best nee, maar denk dat het 'publiek' niet kan wachten tot de eerste feesten.

Produceren is iets wat mensen natuurlijk altijd al gedaan hebben en zal er door de Covid gebeuren niet minder door worden. Wat Pioneer DJ betreft wordt er natuurlijk al de nodige produceer (Toraiz) gear verkocht.

Hoe de prijzen van DJs zich zullen ontwikkelen is een interresante vraag die denk ik 2 kanten op kan gaan. Maar denk dat het op dit moment lastig in te schatten is hoe dit zal uitpakken.  Denk dat internationale fee's ook wel beinvloed zullen worden, maar er is nog zoveel onzeker.

@Tekhead ja zeker moedig, alleen werken grote bedrijven met een planning voor nieuwe gear en die kun je niet zomaar vast houden (en de engineers uit hun neus laten eten) tot het in de wereld rustiger is.

Let the BASS be louder
Zen    posted on 02-12-2021 16:21

De Late Leeuw in 2021

De late leeuw..... dat is nog eens een chat topic

User edit by Zen on 02-12-2021 @ 19:23:22 (6%)
Lead    posted on 08-01-2022 15:29
1 member likes this  

Eens was er de tijd dat de Late Leeuw het chattopic was waarbij je zowat de F5 kon vasthouden ivm het aantal nieuwe postings wat daar werd gedaan.

Dit was voor alle social media, ik gok dat de Late Leeuw de social media was van de DJs in de tijd voor Facebook en consorten

Let the BASS be louder
Lead    posted on 09-02-2022 22:32
1 member likes this  

Here fresh from Socials

Always nice to see artists happy with all my talking

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 09-02-2022 22:33 (1%)
Zen    posted on 11-02-2022 14:12

That fun, visiting DJs and explaining that stuff

W.i.M    posted on 12-02-2022 19:26

De late leeuw trek ik tegenwoordig niet meer.

Misschien moeten we eens denken aan een andere titel zoals de vroege vogels

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Lead    posted on 23-02-2022 00:26
1 member likes this  

Hehe, zei hij in de avond

Ik ben het bij tijden soms ook, maar bij die late leeuw voel ik me iets beter passen

Let the BASS be louder
Zen    posted on 24-03-2022 22:25

Voor een DJ is het eerder Late Leeuw dan vroege vogels

Winston    posted on 07-05-2023 20:40

Hi everybody.
Kent iemand toevallig de artist en de title van de track die in deze video speelt?

Tic Toc
Lead    posted on 08-05-2023 01:39

Hey @Winston 

Wow dat is een muziek genre waar ik in ieder geval niet in zit dus ik kan je niet verder helpen helaas.

Nog steeds aan het draaien of heb je de muziek nodig voor een remixje ?

Het klinkt mij redelijk generiek in de oren dus dit soort muziek zou toch te vinden moeten zijn zou je zeggen.

Let the BASS be louder
Winston    posted on 09-05-2023 02:44

Hi @Lead

Nee, meeste gear is stuk inmiddels en niet vervangen. Ben jij nog wel actief als DJ' al is het alleen als bedroom DJ?
De track heb ik eerder gehoord, maar weet niet waar en op wat voor soort party.

Tic Toc
Lead    posted on 11-05-2023 11:43

Voor mijn werk zit ik nog steeds dagelijk in het dj-en. Daar waar mogelijk pak ik ook alle boekingen aan die ik kan krijgen maar door mijn werk heb ik daar niet altijd de tijd voor. 

Doe veel demos, workshops en trainingen in de weekenden waardoor dit in verleden mijn boekingen in de weg zat. Maar draai nog wel aantal keer per jaar op een degelijk feest/festival.

Draaien blijft mijn grootste passie ?

Let the BASS be louder
Yorick    posted on 05-02-2025 19:54

Is even geleden dat ik in de late leeuw iets geplaatst heb, maar leuk om het allemaal weer hier te lezen!

Hoe is het hier verder met iedereen? Zo nog wel een aantal bekende namen voorbij komen .

Lead    posted on 16-02-2025 11:58
1 member likes this  

Hey Yorick,

Jouw naam is ook nog wel een bekende hoor

Hier alles onder controlle, over de tijd doen we ons best om DJResource bij de tijd te houden en te zorgen dat alle werkt en niet ondersneeuwd in spam. Dat laatste is een grote uitdaging tegenwoordig. Maar gelukkig posten er nog met regelmaat mensen wel zinvolle dingen.

Let the BASS be louder
menmno22    posted on 09-03-2025 09:03

verwijderd

User edit by menmno22 on 09-03-2025 @ 18:42:18 (84%)
menmno22    posted on 09-03-2025 09:26

Verwijderd en als draft email opgeslagen. ik zal je opnieuw een mailtje sturen @Lead. (ik verwacht morgen -> Maandag) een prettige dag gewenst!

User edit by menmno22 on 09-03-2025 @ 18:43:34 (100%)

196 Users online: 23 Guests (173 Unknown)
Pages generated today : 44.456
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.830