Nog iemand interesse in opstarten van een late leeuw
MOD EDIT :
Same rules apply... en zoals Estasy het ooit zo ooit zei :
Poster: EstacyDe Late Leeuw Chatcorner Deel 57'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'de tijden zijn veranderd
De regels om het leuk te houden:
- Geen discriminatie.
- Geen gevloek.
- Geen bashing.
- Geen sms/chat taal.
- Geen spam / links naar webshops
En hier begon het ooit allemaal mee :
https://www.djresource.eu/Forum/topic/1552/de-late-Leeuw-chat-corner/
[Mod Edit 2]
Niet helemaal correct, de Late Leeuw was een idee van @Laidback een eeuw geleden in Deel 1 van de Late Leeuw
Poster: Laidback
Hmn, toch leuk idee, voor alle mensen die in de late uurtjesz nog ff gezellig met elkaar willen lullen in het forum, maak nie uit waar het over gaat, (moet wel ergens over gaan dan hé!, dit is niet het Hoi en Doei topicje
)Lul erop los mensen!
How Cool is that.. My idea!!
Mooi
Ik heb een pakketje klaar liggen wat ik hopelijk vanmiddag nog op de post kan gooien jouw kant op.
Hoop dat met een verversing van je HDJ je er weer een lange tijd mee vooruit kunt !
Yeah, daar moeten we er meer van hebben
Misschien moeten we die USB sticks toch nog een keer laten maken @PERCY
Na, jaren weer terug.
Leuk.
Wel veel minder tijd nu .....
Benieuwd wie me hier nog kent van toen ....
Ik ben je over al die jaren niet vergeten hoor.
loop zelf ook tegen die beschikbare tijd aan, maar probeer hier nog wel dagelijks even te checken. Al is het alleen al om alles spam vrij te houden
Zoekt de like knop voor de post van Lead
Even weer wennen
hahaha, ja leek me wel grappig om overal zo'n knop te maken. Is het hartje wat je vrijwel overal ziet.
Ook nieuw is notifications .. beetje bij de tijd maken
Zelfs de smiles zijn opnieuw getekend, zelfde smiles maar eindelijk scherp
Aah. Valt me nu pas op. Hoefde niet voor mij, maar inderdaad. Alles heeft dit soort dingen tegenwoordig: facebook, linkedin, youtube, twitter, flock, enz.
Goed bezig Lead
Hehe, ja daarom, beetje bij de tijd brengen, anders gaat het mensen opvallen dat dit al een website is die 18 jaar oud is
Poster: Winston
Na, jaren weer terug.
Leuk.
Wel veel minder tijd nu .....
Benieuwd wie me hier nog kent van toen ....
Ik
Dat tijd probleem hebben we denk ik allemaal.
Oh en je eigen postings kun je niet liken natuurlijk.... op sommige platforms kan dat wel.
Vind dat altijd zo'n onzin, je eigen posting liken... natuurlijk doe je dat, anders plaats je het niet
Doen jullie nog een beetje iets met draaien eigenlijk ?
Nee eigenlijk niet.
Ik ben een aantal jaren geleden gestopt omdat het allemaal wat teveel werd en muziek uitzoeken meer een vervelende opgave werd dan dat ik er plezier in had.
Laatst was er een moment dat ik eigenlijk weer een keer mee zou gaan met iemand. Helaas ging het feestje letterlijk niet door.
Heb ik spijt van het stoppen? Ja maar dat is pas na een paar jaar gekomen.
Heel eerlijk zou ik niet weten of ik het ook nog trek om hele nachten wakker te zijn.
Hehe, ja die nachtelijke dingen trekken wel hun tol op een gegeven moment.
dat muziek uitzoeken ken ik, ik geef er nog steeds trainingen over. Vandaag nog in Rotterdam, gisteren Amsterdam, donderdag en vrijdag nog Antwerpen en Goes. Maar zijn dingen op de dag, daar komen geen rare uren bij kijken
Wat houd zo'n training in.. in het kort?'>
Poster: djjw
Wat houd zo'n training in.. in het kort?
Ik vertel mensen hoe ze hun muziek kunnen organiseren op de harde schijf. Ik heb zelf ongeveer 4000 platen gedigitaliseerd toen de CDJ-1000/2000 kwam en heb veel geleerd in de 2,5 jaar dat dat me koste. Ik probeer in zo'n training uit te leggen wat ik geleerd heb om te voorkomen dat andere mensen er ook 2.5 jaar mee bezig zijn.
Door te delen wat ik mijzelf heb geleerd hoop ik andere mensen tijd te besparen zodat ze sneller inhoudelijk met Rekordbox aan de slag kunnen.
Ook leg ik op de hardware wat truukjes uit die het mensen (hopelijk) een stukje makkelijker maakt omdat niet alles even gemakkelijk in de handleiding of online te vinden is.
Probeer ook wat video's te maken als ik dingen heel veel moet uitleggen, vandaar een hele video afdeling hier
Lead,
Heb jij misschien wat inside information over nieuwe spelers die uitkomen dit jaar? cdj 2000 nexus 3 ofzo?
Zou graag zelf de cdj 900 bestellen, alleen zou ik het jammer vinden als er over een paar maanden een nieuwe versie uit komt.
Poster: thomassmith
Lead, Heb jij misschien wat inside information over nieuwe spelers die uitkomen dit jaar? cdj 2000 nexus 3 ofzo?
Wat ik heb en wat ik kan delen komt niet altijd overeen met elkaar
Poster: Lead
Wat ik heb en wat ik kan delen komt niet altijd overeen met elkaar
hahahaha, ik snap het! Ik draai nog steeds op 1 cdj 100 en 1 cdj 400 met een zone 42 in het midden en stuur de boel aan met traktor scratch. Het wordt dus wel is tijd dat er een upgrade komt
Upgrades zijn altijd leuk, maar als het werkt en je er lol aan beleeft is dat waar het om draait natuurlijk.
Maa denk dat veel wat je vandaag de dag koop een grote stap de toekomst in is
Facebook is nu zo saai.
Dus even tijd voor DJR.
Is even wennen met alle vernieuwingen, ook die van na een paar weken.
Maar wel mooi en modern, dus niets te klagen.
Ik merkte dat ik zonder in te loggen nu mee kan lezen in de LL?
Dat kon eerder alleen maar bij 'chat talk'
Poster: Lead
Oh en je eigen postings kun je niet liken natuurlijk.... op sommige platforms kan dat wel. Vind dat altijd zo'n onzin, je eigen posting liken... natuurlijk doe je dat, anders plaats je het niet
Doen jullie nog een beetje iets met draaien eigenlijk ?
Mixen doe ik niet meer. Ik heb mijn oude apparatuur nog, maar weet niet of alles nog wel werkt.
Gewone muziek draai ik nu wel met macbook, traktorscratch, mackie d.4pro mixer, crown versterker en jbl eon sub en tops.
Poster: djjw
Ik
Dat tijd probleem hebben we denk ik allemaal.
Poster: thomassmith
hahahaha, ik snap het! Ik draai nog steeds op 1 cdj 100 en 1 cdj 400 met een zone 42 in het midden en stuur de boel aan met traktor scratch. Het wordt dus wel is tijd dat er een upgrade komt
...Ik merkte dat ik zonder in te loggen nu mee kan lezen in de LL?
Dat kon eerder alleen maar bij 'chat talk'
Hey @Winston, eh owww, dat zou niet de bedoeling mogen zijn, ik zal van de week eens kijken wat daar mis gaat, thank
Ja heb geprobeert DJR door de tijd heen te slepen, als ik zo terug kijk is er ongeveer iedere 4 jaar iets van een fiks of update gemiddelsd genomen.
Mixen doe ik niet meer. Ik heb mijn oude apparatuur nog, maar weet niet of alles nog wel werkt.
Gewone muziek draai ik nu wel met macbook, traktorscratch, mackie d.4pro mixer, crown versterker en jbl eon sub en tops.
In ieder geval nog met muziek bezig, ik draai minder tegenwoordig, maar kan nog wel steeds iedere keer leuke speeltjes uitproberen en dan ben ik er altijd weer een tijdje mee bezig. Ze blijven (gelukkig) gewoon doorgaan met vernieuwingen bij Pioneer dus dat houdt het altijd leuk.... hehe de eerste zijn die met dingen kan spelen blijft altijd leuk natuurlijk
Hmmmm, misschien moet ik het dan toch een keer onderzoeken of die te laten maken zijn.
Nee @Dyno helaas zijn er geen goede te koop. Ik weet wel dat er wat chinezen zijn die dingen maken en hier ons logo op afdrukken maar die zijn niet officieel zeg maar