Nog iemand interesse in opstarten van een late leeuw
MOD EDIT :
Same rules apply... en zoals Estasy het ooit zo ooit zei :
Poster: EstacyDe Late Leeuw Chatcorner Deel 57'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'de tijden zijn veranderd
De regels om het leuk te houden:
- Geen discriminatie.
- Geen gevloek.
- Geen bashing.
- Geen sms/chat taal.
- Geen spam / links naar webshops
En hier begon het ooit allemaal mee :
https://www.djresource.eu/Forum/topic/1552/de-late-Leeuw-chat-corner/
[Mod Edit 2]
Niet helemaal correct, de Late Leeuw was een idee van @Laidback een eeuw geleden in Deel 1 van de Late Leeuw
Poster: Laidback
Hmn, toch leuk idee, voor alle mensen die in de late uurtjesz nog ff gezellig met elkaar willen lullen in het forum, maak nie uit waar het over gaat, (moet wel ergens over gaan dan hé!, dit is niet het Hoi en Doei topicje
)Lul erop los mensen!
How Cool is that.. My idea!!
Jaaa... zelfs ik zou nu wel voorstander zijn tijden veranderen
Wow, deel 58 alweer..... op naar deel 59
Het is iedere keer een nieuwe leeuw. De oude laten we vrij in de dierentuin.
Daar zullen er dan inmiddels wel een hoop zitten
Maar hij blijft altijd weer terug komen.
Ehm, even dat iedereen het weet, in de late leeuw mag gelult worden over vanalles en nogwat hoor
Ik ben op moment vooral dru in de Gearbase. Maar da's beetje saai klusje, hoop dat mensen in ieder geval wel op de voorpagina al die gele balletjes zien (die zijn nieuw trouwens) dat zijn de laatste nieuwe dingen.
Ik denk dat ik dat principe maar op meer plaatsen ga inbouwen. Volgens mij maakt het wel duidelijk dat er weer dingen gebeuren zonder heel erg irritant te zijn
Hehehe, for the english readers out there, this is the chat topic on DJResource. Anything non-dj related can and may be posted in here
DJResource has english content but a lot of posters on the forums post dutch. But as most dutch people understand english perfectly fine, you can post in english and everybody will understand what you mean
Wow, leuk dat er weer wat actie is..
Yeah Leuk je weer te zien JW
Ja ga weer proberen beetje vaarterin te krijgen.
Heb genoeg over rekordbox wat ik als content ga toevoegen ook
Ben hier ook weer heel regelmatig te vinden, hoop je weer vaker te kunnen zien hier
Ben beig in de Gearbase, zit nog wat aan achterstallig onderhoud
Ik kom zeker weer vaker een kijkje nemen.
Succes met al je plannen om het weer 'up to date' te maken
Nice, zie je wel weer dan... en mocht je ideeen hebben staan de deuren, net als altijd, open om op ons af te schieten. Uitendelijk is zo de DJ-Booths sectie ook ooit eens ontstaan
Damn,
Dit hele forum is nostalgie. Leuk om het weer een beetje opgeruimd te zien.
Ja man, ben er weer vollop mee bezig Leuk dat je er nog bent
Kijken of het een beetje weer aan de gang te slingeren is.
Voorlopig puntjes opde i zetten qua programmeren en daarna weer een content aanvullen met wat dingen over Rekordbox enzo.
Eerst nog beetje achterstallig onderhoud inde gearbase aan het bijwerken
Wow, trek ik na lange tijd weer een platenkoffer open om een lekker te gaan spinnen.....
Haha, mooie asbak heb je daar..
lol, ja man.... gelukkig is ergste hitte voorbij.
btw, er komt een grote verandering op DJR aan... wordt druk aan gewerkt in de achtergrond
Zoo, lang geleden voor mij zeg
Kwam toevallig op fb jou post over de firmware tegen Lead, dus toch maar weer ff kijken!
Inderdaad nostalgie, maar erg tof dat er nog steeds leven in de brouwerij is! DJR toch maar weer vaker gaan bezoeken
Ja inderdaad Bartjens, ik probeer er weer leven in te blazen.
we hebben als de stijling naar vandaag de dag gebracht, hoop je hier weer vaker te zien
Mooie toevoeging is ook dat wanneer je een gear base item aanklikt dat je meteen alle boots kan zien waarin deze gebruikt is. Voor de rest ziet het er weer allemaal gelikt uit.
DJResource wordt echt steeds mooier!!
Ik hoop echt dat het weer wat drukker gaat worden!!
Poster: Dyno
DJResource wordt echt steeds mooier!!
Ik hoop echt dat het weer wat drukker gaat worden!!
Vind het leuk te zien dat de usual suspects er nog zijn Allemaal wat jaartjes ouder (en wijzer??)
hehe, ouder is iedereen wel geworden denk ik
Wijzer, ja dat is een heel ander verhaal..... een stuk verder, ja dat zeker
Waar is de tijd dat Olivier Heldens hier feedback vroeg over zn eerste plaat! Mooie tijden
haha, ja dat klopt, en zo waren er wel meer als Oliviero. Ook vatogonzalez hebben we hier een tijd gehad en ik kan er nog wel meer opnoemen.
Zou inderdaad mooi zijn als dat soort dingen weer vaker zouden gebeuren.
Oliver daar ben ik trouwens geweest in de maand voordat zijn Gecko echt doorsloeg. Ik ben in de aanloop voordat die plaat Dancesmash werd bij 538 nog een paar keer bij hem geweest en toen is DJR ook nog ter sprake gekomen. Heb later nog gekeken maar hij was toen al wel meer van de Youtube linkjes posten dan echt iets in de Production te zetten. Hij is toruwens in 2016 voor het laatste hier online geweest, wie weet kan ik hem nog eens motiveren hier terug te komen....