hallo daar! ik ben tot een conclusie gekomen om me draaitafel te verkopen. deze heb ik van me ouders gehad maar ik wou het liefst een andere ( konden hun niet weten ) daarom verkoop ik me Reloop 4000 met naald en stofkap. hijs is nog niet eens 5 maanden oud!
User edit by DJ-Poort on 14-03-2006 @ 21:19:17 (13%)
What do you think about 1 draaitafel te koop! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
sorry dan heb ik geen intresse meer want ik heb mijn reloop voor 210 (nieuw) gekocht en kan bij een winkel voor 25 een nieuwe stofkap kopen, ik ga denk ik toch ook maar naar een betere tt kijken maar in ieder geval nog suc6 met het verkopen!
Mensen, iemand probeert wat te verkopen, en als jij het goedkoper weet te vinden, dan koop jij het toch lekker daar. Als de verkoper een te hoge prijs vraagt, komt ie daar vanzelf toch wel achter?
Mensen, iemand probeert wat te verkopen, en als jij het goedkoper weet te vinden, dan koop jij het toch lekker daar. Als de verkoper een te hoge prijs vraagt, komt ie daar vanzelf toch wel achter?
No new postings for 7.134 days. Post CommentThat would be 237.8 months or a whopping 19.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.