naam: mike Dj naam: Engage leeftijd: 17 woonplaats: Venhuizen draai: 1,5 jaar draai met: Vinyl
ik ben hier om info op te zoeken en mijn mening geven e.d. en gewoon gezellig natuurlijk, djs onder elkaar
What do you think about Engage! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Haha . Wat toevallig. Ik woon aan de Streekweg en jij Timmerink? Jullie hebben toch op ons vorig schoolfeest gedraaid? Heb eergisteren op het schoolfeest gedraaid. Wat een gekkenhuis !
Haha, ben jij het, maar dat klopt, moest op het vorige schoolfeest alleen was het toen niet te doen met de drukte Geloof dat het nu minder was? Maargoed als het maar gezellig was!
No new postings for 6.990 days. Post CommentThat would be 233 months or a whopping 19.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.