lead | something |
---|---|
(Wat verkoop je?) |
Gebruikte staat, wel erg netjes nog
Prijs in overleg
Ophalen
Omdat ik er te lang niets of te weinig mee doe, doe ik mijn complete booth in de verkoop.
Alles heeft altijd afgedekt en in een rookvrije ruimte gestaan. Alles werkt naar behoren maar heeft hier en daar lichte gebruikerssporen wat na een jaar of 6 natuurlijk onvermijdelijk is.
Deze booth bestaat uit
1x Korg KM-402 mixer met bekende kaoss-pad en 4 kanalen
2x CDJ-800mk2 CD-speler
1x CDJ-850mk1 CD-speler met USB-ingang
1x JB Systems AM-50 speakerset
1x AKG Perceptive Live P5s microfoon
Alle benodigde kabels zitten erbij, evenals de meeste facturen (ben overal 1e eigenaar van)
Indien gewenst ook 7 CD-mappen (3x case logic, 4x UDG) met ruim 1700 CD's (singles en legaal gekocht bij Beatport) in de volgende genres: Techno, Tech-house, House, Chill-out, Deep-house, Electro-house en Progressive house. Die geef ik uiteraard niet voor niks mee, dus maak graag even kenbaar bij je bod of je in- of exclusief de mappen wil bieden.
Voor meer vragen en/foto's kun je me altijd mailen! Opsturen is helaas niet mogelijk omdat ik de dozen tijdens mijn verhuizing heb moeten vernietigen.
Ondanks dat dit al een verouderde set is, verwacht ik wel een bod naar waarde! Anders gaat het de deur niet uit, het vreet geen brood tenslotte.
Enige dat ik er niet bij verkoop is de koptelefoon (verloopje mag je uiteraard hebben) omdat ik die zelf nog gebruik.
////www.djresource.eu/Gearbase/gear/537/Korg-KM-402/
////www.djresource.eu/Gearbase/gear/106/Pioneer-CDJ-800MK2/
////www.djresource.eu/Gearbase/gear/2725/Pioneer-CDJ-850/
////www.djresource.eu/Gearbase/gear/812/JB-Systems-AM-50-ACTIVE-MONITOR/
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.